مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان اعلام حضور برخی را در صحنه انتخابات مشکوک دانست.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۶۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام مهدوی امین در یادواره شهدای اصناف و بازاریان استان لرستان که در سینما استقلال خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه در تمام صحنه ها نیازمند داشتن روحیه فداکاری هستیم؛ اما برخی اوقات می بینیم که این روحیه کمرنگ می شود گفت: صحنه انتخابات نیز از جمله صحنه هایی است که در آن نیاز به روحیه ایثار و فداکاری داریم؛ اما در این دوره شاهدیم که حضور برخی ها در این صحنه مشکوک است.

وی با بیان اینکه باید از روحیه ایثار و فداکاری شهدا الگو بگیریم؛ چرا که شهدا با این روحیه برای روی مین رفتن و شهادت از هم سبقت می گرفتند افزود: همانگونه که شهدا با بصیرت خود انقلاب را صادر کردند امروز نیز نیازمند بصیرت هستیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه در آستانه برگزاری دو انتخابات سرنوشت ساز ضرورت دارد که با احترام به قانون حرمت نهادهای نظارتی را حفظ کنیم گفت: مراحل مختلف انتخابات چه در زمان تایید صلاحیت ها و چه در زمان اخذ رای و شمارش آراء حق الناس است؛ از این رو در اجرای قانون باید نهایت دقت را داشته باشیم.

مهدوی امین با بیان اینکه وظیفه کسانی که در هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت هستند این است که افراد صالح را انتخاب کنند اما وظیفه مردم این است که به فرد اصلح رای دهند گفت: مردم باید کسانی را انتخاب کنند که روحیه شهادت طلبی دارند و حاضرند که برای انقلاب جان خود را فدا کنند و این روحیه با بررسی سابقه و پیشینه کاندیداها قابل شناسایی است.

وی با اشاره به اینکه اگر حول محور ولایت و امامت حرکت کنیم به انقلاب و نظام لطمه ای وارد نمی شود ادامه داد: اگر سرنوشت انقلاب های منطقه به شکست منجر شد به خاطر این بود که ولایت در این انقلاب ها محور نبود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان در ادامه به ظرفیت تبلیغی اصناف و بازاریان در استان اشاره کرد و گفت: جایگاه ولایت اصناف و بازاریان خرم آباد که در دهه محرم برپا می شود به عنوان یک میراث فرهنگی و معنوی در استان ثبت شده است.

مهدوی امین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و به ویژه شهدا اصناف و بازاریان ادامه داد: وجود امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و همچنین وجود روحیه ایثار و شهادت موجب تثبیت و استمرار انقلاب اسلامی شده است.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت نه تنها موجب پیروزی انقلاب اسلامی بلکه موجب صدور پیام انقلاب به منطقه و جهان شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان گفت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت بر کشور حاکم است پیروزی از آن ماست؛ چرا که خون شهید می جوشد و اگر یک روحانی مجاهد به شهادت می رسد با جوشش خون شهید انعکاس آن را در دنیا می بینیم؛ البته این خون، خون مظلوم است که برگرفته از خون سیدالشهداء است که بعد ار 1400 سال زنده است.


ارسال نظرات