معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان در نشست کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه مبارک فجر گفت: محور اصلی برنامه های کمیته، بصیرت افزایی و دانش آموزی محوری است.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۸۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت الله نریمانی در اولین نشست هماهنگی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی ستاد دهه مبارک فجر استان، محور اصلی برنامه های کمیته را بصیرت افزایی و دانش آموز محوری عنوان کرد و گفت: نسل جوان کشور و دانش آموزان باید با درک عمیق ، با اهداف، ریشه ها و علل شکل گیری انقلاب اسلامی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه برنامه های دهه فجر سال 94 متفاوت تر از سال های قبل خواهد بود ، بر اجرای برنامه های پژوهشی و تحقیق به منظور کنکاش در اصول و ریشه های انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان تاکید کرد و اظهار داشت: در قالب برنامه های دهه فجر دانش آموزان ضمن شناخت عمیق انقلاب اسلامی باید بتوانند به عنوان آینده سازان نظام، اهداف و دستاوردهای انقلاب را به دیگران بشناسانند.

معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان از انقلاب اسلامی به عنوان معجره قرن و الگوی تمام عیار برای همه دنیا نام برد و با بیان اینکه دنیا از انقلاب اسلامی به عنوان یک رویداد عظیم و انقلاب بی نظیر یاد می کنند ، گفت: برنامه ها و جشن های پیروزی انقلاب باید به صورت شایسته و با نگاهی نو ، به صورت های جدید و ابتکاری در سطح واحد های اداری و آموزشی برگزار شود.

نریمانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئولیت آموزش و پرورش به عنوان مسئول کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دهه فجر گفت: هر ساله در آستانه دهه مبارک فجر این کمیته تشکیل و برنامه های پیش بینی شده در قالب دستورالعمل اجرایی به واحد های اداری و آموزشی ارسال می شود.

وی از تهیه و تدوین پیش نویش اولیه دستورالعمل اجرایی کمیته فرهنگیان و دانش آموزی خبر داد و ضمن تشریح آن از اعضای کمیته خواست نظرات، پیشنهادات و برنامه های حوزه های مربوطه به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر را به دبیرخانه کمیته ارائه تا بعد از تکمیل دستورالعمل نهایی جهت اجرا و عملیاتی شدن به شهرستانها و مناطق ارسال شود.

معاون پروشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کردستان به برنامه ها پیش بینی شده این ایام نیز اشاره کرد و با بیان اینکه گفتمان های دینی برای این ایام در نظر گرفته شده است،گفت: محتوای گفتمانهای مذکور به سمت گفتمانهای انقلاب اسلامی سوق داده شده است تا دانش آموزان با ریشه های شکل گیری انقلاب اسلامی آشنا شوند.

ارسال نظرات