كار گروه بیمه ای صنایع كوچك در استان چهارمحال و بختیاری تشكیل و سمینار آموزشی آن برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۸۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ در جهت اجرایی كردن تفاهم نامه همكاری فی مابین سازمان صنایع كوچك و شهركهای صنعتی ایران و شركت سهامی بیمه ایران در خصوص ارائه خدمات بیمه ای ویژه صنایع كوچك ، كار گروه بیمه ای صنایع كوچك استان چهارمحال و بختیاری تشكیل و سمینار آموزشی آن برگزار شد.

مدیرعامل شركت شهركهای صنعتی استان چهارمحال بختیاری در این خصوص گفت: در این كارگروه که با حضور معاونت و كارشناسان صنایع كوچك شركت شهركهای صنعتی، مدیران شهرك های صنعتی، اعضای هیات مدیره شركت های خدماتی شهرك های صنعتی و نمایندگان بیمه ایران در استان تشكیل شد، نمایندگان بیمه در هر شهرك تعیین و راهكارهای تعامل هر چه بهتر و موثرتر ایشان و پیشنهادات در جهت بهبود فرآیند ارائه خدمات این بسته جامع حمایتی بیمه ای بررسی گردید.

رئیس هیات مدیره شركت شهرك های صنعتی استان چهارمحال و بختیاری افزود: در سمینار آموزشی برگزار شده نیز آموزش های ضروری برای آشنایی هر چه بیشتر صنایع كوچك مستقر در شهركهای صنعتی استان با بسته جامع حمایتی بیمه ای از صنایع كوچك ،مزیت های این بسته جامع حمایتی بیمه ای، فرآیند صدور و دریافت خسارت و نحوه اعلام مشكلات خدمات بیمه ای ارائه شد.

رضا گنجی گفت: در پایان نیز از آنجا كه توسعه بیمه و حمایت از صنایع كوچك، فعالیتهای اقتصادی را رونق، تسهیل و ضریب امنیت آن ها را افزایش و ریسك این بنگاه ها در فرآیندهای تولید و توزیع محصولات را كاهش می دهد، به سوالات و ابهامات ایشان توسط كارشناسان شركت های شهركهای صنعتی و بیمه ایران استان پاسخ داده شد.

شایان ذكر است: شركت شهركهای صنعتی استان در جهت تعامل و همكاری با بیمه ایران و نیز سهولت در دسترسی صنایع كوچك به خدمات بیمه ای، یكی از دفاتر مركز خدمات فناوری و كسب و كار خویش مستقر در شهرك صنعتی شهركرد را در اختیار مدیریت بیمه ایران استان قرار داد.

ارسال نظرات