خبرهای داغ:

اعدام شیخ نمر نابودی حکومت آل سعود را رقم خواهد زد

نائب رئیس کانون مداحان استان کرمانشاه گفت : شهادت شیخ نمر اقدام نسنجیده و ناپخته آل سعود بوده که زمینه را برای زوال و نابودی این رژیم فراهم می کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۹۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
بهزاد ارجمندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به اقدام ننگینی که آل سعود در اعدام شیخ نمر مرتکب شد، نشان داد که رژیم آل سعود یک رویکرد ضد دینی و ضد الهی در پیش گرفته است.
وی افزود: در حقیقت امروز سیاستی که آل سعود به دنبال آن است، دقیقاً همان سیاست های استکباری است که در جهت ضربه زدن به اسلام است.
رئیس کانون مداحان شهرستان کنگاور تاکید کرد: شهادت این مجاهد، ضایعه ای بزرگ برای اسلام و بویژه عالم تشیع است و به طور قطع و یقین، رژیم منحوس آل سعود آثار این اقدام مذبوحانه خود را خواهد دید و به سقوط و سرنگونی خود نزدیک تر خواهد شد.
ارجمندی تصریح کرد: ملت های آزاده، جوامع بین المللی و سازمان اجلاس اسلامی اجازه ندهند رفتارهای وحشیانه و درنده خویی که آل سعود به دنبال آن است خودش را بروز بدهد برای اینکه جهان اسلام واقعاً نیازمند به وحدت و اقتدار است.
وی گفت: امروز متأسفانه آل سعود سردمدار گروه های تروریستی و ایجاد اختلاف بین مسلمانان شده است و سرزمین عربستانی که باید سرزمین وحدت، اتحاد و قدرت اسلام باشد، امروز به سرزمین پرورش تروریست تبدیل شده است از این جهت ما به نمایندگی از کانون مداحان شهرستان کنگاور اعدام شیخ نمر این روحانی آزاده، مجتهد آگاه و انقلابی که به دنبال احقاق مسلمانان و به ویژه شیعیان در عربستان بود را محکوم می کنیم و از مجامع بین المللی درخواست می کنیم که در برابر رژیم آل سعود برخورد قاطع و انقلابی داشته باشند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار