خبرهای داغ:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه:
مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه گفت: ۶۰۰ هزار نفر از ابتدای امسال تاکنون از یادمان‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه بازدید کرده اند.
کد خبر: ۸۶۱۷۴۹۴
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۹

سرهنگ علی یوسفی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج ذر کرمانشاه اظهار داشت: 600 هزار نفر اعزام شده به مناطق عملیاتی استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف و به صورت کاروانی و سازماندهی شده یا به صورت خودجوش و مردمی از سراسر کشور هستند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از آغاز اعزام به مناطق عملیاتی جنوب از 28 دی ماه از استان کرمانشاه خبر داد و گفت: اعزام دانش‌آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب از 28 دی ماه آغاز می‌شود و اعزام دانش‌آموزان پسر نیز از ابتدای اسفند تا 15 اسفند ادامه دارد.

یوسفی‌راد با بیان اینکه دانشجویان استان کرمانشاه از 15 اسفند به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند، گفت: از ابتدای فروردین اعزام سایر اقشار مردم و محلات به مناطق عملیاتی جنوب آغاز و پیش‌بینی می‌شود تا بیستم فروردین ماه ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش‌بینی‌ها امسال هشت تا 10 هزار دانش‌آموز در بخش خواهر و برادر و چهار تا پنج هزار دانشجو به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند، افزود: همزمان با اعزام دانش‌آموزان خواهر به جنوب دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب اعزام می‌شوند و زمان اعزام دانش‌آموزان برادر به جنوب، دانش‌آموزان دختر به غرب اعزام می‌شوند.

سرهنگ یوسفی‌راد با بیان اینکه استان کرمانشاه از نظر اسکان از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار است، گفت: زیارتگاه‌ها و یادمان‌های استان کرمانشاه در زمینه فضاسازی از آمادگی بالایی برخوردار هستند و نسبت به سال‌های گذشته از نظر کیفی توسعه پیدا کرده‌‌اند.

وی با اشاره به اینکه حضور کاروان‌ها در زیارتگاه‌ها، اردوگاه‌ها و یادمان‌های مختلف استان و اعلام رضایتمندی آنها نشان‌دهنده کیفیت وضعیت موجود است، افزود: با تعامل با ارتش، پادگان ابوذر از امسال به صورت دائمی و در تمام طول سال آماده پذیرایی از زائران است در حالی که در سال‌های گذشته به صورت مقطعی مورد استفاده زائران قرار می‌گرفت.

یوسفی‌راد با بیان اینکه خادمین و عوامل اجرایی برای حضور در اردوگاهای شهید گودینی در اهواز و اردوگاه امام رضا(ع) در آبادان آماده هستند، عنوان کرد: خادمان در قالب گروه‌های هفت تا هشت نفره و در دوره‌های 10 روزه به اردوگاه‌های ذکر شده اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان نور سپاه استان کرمانشاه گفت: در طول سال 94 نمایش رزمی فرهنگی با افلاکیان به مدت 80 شب در اردوگاه توحید کرمانشاه اقتدار رزمندگان و عملیات‌های استان کرمانشاه را به تصویر کشید.

ارسال نظرات