خبرهای داغ:
معاون آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز گفت: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق در خصوص برگزاری اجلاس سراسری نماز در اقصی نقاط استان موجب اشاعه فرهنگ نماز می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۱۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از  مسئول کمیته ی اطلاع رسانی و تبلیغات بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، منصور سرگزی در نشست روسا و نمایندگان کمیته‌های ۶ گانه بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته کمیته‌های مختلف علمی، تبلیغاتی و فرهنگی برای اجلاس سراسری نماز در نظر گرفته شده که هر یک از این کمیته‌ها با توجه به حیطه کاری خود برنامه‌های گوناگونی را برای اجرا در نظر گرفته‌اند.

معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور با تأکید بر لزوم اطلاع‌رسانی وسیع در مورد برگزاری اجلاس سراسری نماز بیان کرد: اطلاع‌رسانی صحیح و دقیق در خصوص برگزاری اجلاس سراسری نماز در اقصی نقاط استان موجب اشاعه فرهنگ نماز می‌شود.

این مسئول با اشاره به انتظارات خود از مسئولان و اعضاء کمیته‌ها تصریح کرد: فرآورده‌ها و محتوای علمی و تبلیغی، هر چه سریع‌تر به مخاطبان ارائه و فعالیت تبلیغات محیطی و شهری از پایان هفته‌ جاری آغاز شود.

گفتنی است؛ کمیته های فرهنگی، پشتیبانی، حفاظت و حراست، علمی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی و ارزشیابی، کمیته‌های ۶ گانه اجلاس سراسری نماز هستند.

 

 

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها