با حضور بازاریان واصناف خلخال:

بازاریان اعدام آیت‌الله نمر را محکوم کردند

نشست بصیرتی و روشنگری بازاریان واصناف خلخال برگزار و بازاریان اقدامات دولت عربستان در شهادت آیت الله نمر را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۲۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، با حضور جمعی از بازاریان و کسبه خلخال و روسای اتحادیه‌ها و پیشکسوتان بازار شهرستان خلخال نشست بصیرتی و روشنگری در سالن اجتماعات مجمع امور صنفی خلخال برگزار شد و سخنرانان بر لزوم بصیرت جامعه و بازاریان تاکید کردند.

در این نشست سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی با تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر گفت: شهادت این عالم برجسته شیعی در عربستان، تزلزل در حکومت آل سعود را به دنبال خواهد داشت و با بیداری تشیع در اینده نزدیک شاهد نابودی حکام بی اراده سعودی خواهیم بود.

کریمی با اشاره به اهمیت انتخابات برای کشور و در قطع شهرستانی برای توسعه وعمران شهری گفت: همه با توجه به فرمایشات رهبر انقلاب برای حضور حداکثری تلاش در پای صندوق های رای تلاش خواهیم کرد.

کریمی با اشاره به سابقه بازار خلخال و کسبه این شهرستان گفت: بازاریان خلخال در هشت سال دفاع مقدس همپای سایر اقشار مردم در کمک و پشت جبهه حضوری مستمر داشتند و این نشان از علاقه بازاریان برای حضور در مناسبات اجتماعی و تفکر برای توسعه و عمران منطقه است که امسال نیز با حضوری گسترده در انتخابات اسفند ماه بار دیگر دشمنان را از رسیدن به اهداف خود برای تضعیف نظام ناکام خواهند گذاشت.

در ادامه حجت مددی رئیس مجمع امور صنفی خلخال نیز به تشریح عملکرد بازار خلخال و آمادگی بازاریان برای ایجاد شور انتخاباتی و حضور در انتخابات خبر داد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار