خبرهای داغ:
عربستان از ظهور شخصیتی مانند سیدحسن نصرالله در کشورش هراس دارد
حجت‌الاسلام سید نعمت الله صالح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از شهرضا با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ محمدباقرالنمر، اظهار‌کرد: شهادت مظلومانه این عالم و مجاهد به دست رژیم خو‌ن‌آشام آل سعود موجب غم و اندوه تمام مسلمانان و مردم کشور‌های اسلامی‌ شده‌است.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۳۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰

حجت‌الاسلام سید نعمت الله صالح در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج از شهرضا با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ محمدباقرالنمر، اظهار‌کرد: شهادت مظلومانه این عالم و مجاهد به دست رژیم خو‌ن‌آشام آل سعود موجب غم و اندوه تمام مسلمانان و مردم کشور‌های اسلامی‌ شده‌است.

وی با بیان این‌که حوزه‌های علمیه کشور نیز مانند تمام مسلمانان داغ‌دار و متاثر از این شهادت هستند، اظهارکرد: در شهرضا نیز همزمان با تعطیلی دروس مراجع بزرگ، امروز برنامه‌ای در اعتراض به این عمل وحشیانه این رژیم سرسپرده در مدرسه علمیه مدینه‌العلم برگزارمی‌شود.

مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا با بیان این‌که مسئله‌ای که باید متوجه آن بود اهداف رژیم آل‌سعود از این جنایت است، خاطرنشان‌کرد: مخالفت و رقابت با ایران اولین هدف این رژیم از این شهادت است؛ عربستان سعی‌دارد با این عمل قدرت و برتری خود را به کشورهای منطقه اثبات کند و نظر آن‌ها را از ایران متوجه خود کند تا با قطع همکاری با ایران با عربستان سعودی هم پیمان شوند اما این عمل وحشیانه تنها تنفر این کشورها را نسبت به این رژیم بیشتر می‌کند و پایه‌های حکومتش را ضعیف‌تر می‌سازد.

مدیر حوزه علمیه مدینه العلم شهرضا ادامه‌داد: قدرت و نفوذ عالمی شیعه مانند شیخ نمر موجب هراس این رژیم شده‌است و با هر اقدامی به دنبال کاهش نفوذ شیعیان این کشور است.

صالح با بیان ین‌که عربستان می‌ترسد که در کشور او شخصیتی مانند سیدحسن‌نصرالله برخیزد، گفت: حکام این رژیم در این چندساله با مشاهده تاثیرگذاری سیدحسن‌نصرالله در سطح لبنان و منطقه، به سطح به نفوذ و قدرت روحانیون شیعه پی‌برده‌اند و لذا می‌ترسند در منطقه‌ آن‌ها نیز شخصیتی مانند سیدحسن‌نصرالله پیدا شود.

صالح افزود: عربستان با شناسایی و اعدام افراد تاثیرگذار به دنبال جلوگیری از نفوذ آن‌ها و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم منظقه است ، اما خداوند دوستان خود را یاری می‌کند و خون این شهید زمینه‌ای برای بیداری شیعیان عربستان و حرکت و جنبش تمام مردم در سایر کشورهای اسلامی می‌شود.

وی با بیان این‌که دولت جمهوری اسلامی باید این رژیم را به عرصه محاکمه بکشاند، خاطرنشان‌کرد: دولت ایران مدافع حقوق شیعیان جهان است و باید با استفاده از ابزار دیپلماسی و مجامع بین‌المللی، فشار برای محاکمه این رژیم افزایش دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها