بیانیه بسیج جامعه زنان چهارمحال و بختیاری:

سقوط و فروپاشی آل سعود به زودی رقم می خورد

بسیج جامعه زنان استان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه اعلام داشت: در آینده ای نه چندان دور سقوط و فروپاشی پایه های رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام سعودی رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۴۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بسیج جامعه زنان استان با صدور بیانیه ای اقدام وحشیانه آل سعود در به شهادت رساندن مظلومانه شیخ نمر باقر النمر، عالم شیعی عربستان را محكوم كرد .

متن كامل این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

بسمه تعالی

ای رسول، مومنان را بر جنگ ترغیب کن که اگر بیست نفر از شما صبور و پایدار باشید بر دویست نفر غالب خواهید شد و اگر صد نفر بوده بر هزار نفر غلبه خواهید کرد؛ زیرا آنها گروهی بی دانش اند.

(انفال / 65)

امت اسلامی این روزها شاهد مرحله دشوار و شرایط حساسی می باشد که بیانگر مرحله جدیدی از نقشه های دشمنان اسلام و توطئه آنان بر ضد امت اسلامی و هویت آن است.

اقدام خبیثانه و جنایت کارانه رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر، رهبر شیعیان عربستان بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز و والا مقام، ناکام مانده و با هوشیاری، هوشمندی و وحدت مسلمانان به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

اکنون زمان آن فرارسیده که دنیا در قبال این جنایت و دیگر جنایات رژیم منحوس سعودی، احساس مسئولیت کرده و پاسخی مناسب به آن بدهد. یقیناً، تبعات این اقدام ددمنشانه رژیم آل سعود به سرعت گریبان سیاستمداران آن خاندان را خواهد گرفت.

با طنین انداز شدن پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در جای جای سرزمین حجاز، پرچم مقاومت و مبارزه آن روحانی جلیل القدر به دست آحاد ملت مسلمان عربستان به ویژه جوانان غیور حجازی برافراشته نگه داشته شده و در آینده ای نه چندان دور انتقام سختی از جنایتکاران آل سعود گرفته و سقوط و فروپاشی پایه های رژیم تروریست پرور، منفور و ضد اسلام سعودی را رقم خواهد زد.

بدون تردید شهادت شیخ نمر وریختن خون به ناحق این شهید والامقام و روحانی جلیل القدر، وحدت امت اسلامی را بیش از پیش تقویت و زمینه سقوط و فروپاشی پایه های این رژیم تروریست پرور و ضد اسلام را رقم خواهد زد.

ما قشر بسیج جامعه ی زنان چهارمحال و بختیاری بار دیگر به مستکبران جهان، رژیم جنایت کار آل سعود و بویژه شیطان بزرگ آمریکا یاد آور می شویم که ما ملت عاشورایی و پیرو نهضت حسینی بوده و هستیم و همواره آموزه های امام و مقام معظم رهبری را بر خود فرض و پیروی از آنان را بر خود واجب دانسته و اعلام می داریم، هرگونه دخالت و جنگ افروزی آمریکا و آل سعود در دیگر کشورها را محکوم کرده و هرگونه تهدیدی را پاسخ کوبنده خواهیم داد.

ما خواستار توقف فوری کلیه بی حرمتی ها و تهاجمات وحشیانه از سوی نظام سعودی و هم پیمانان او هستیم و آنها را مسئول این جنایات زشت و غیر انسانی می دانیم .

ولا تهنوا ولا تحزنوا وأنتم الأعلون إن کنتم مؤمنین

إن تنصروا الله ینصرکم ویثبت أقدامکم

ارسال نظرات
آخرین اخبار