از برترین های جوانه های صالحین پایگاه مقاومت بسیج ثارالله حوزه خاتم الانبیاء (ص) در مسجد امام حسین (ع) تقدیر به عمل آمد .
کد خبر: ۸۶۱۷۵۷۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مراسم تقدیر از برترین های صالحین پایگاه های حوزه خاتم الانبیاء (ص)  در مسجد امام حسین کرمان برگزار شد.

حجت الاسلام زنگی آبادی سرگروه حلقه صالحین نوجوانان پایگاه ثارالله از برترین های جوانه های صالحین این پایگاه تقدیر کرد.و با ابراز خوشحالی و تشکر از حسین محمد رضا خانی فرمانده پایگاه گفت: در طول 12 سال تبلیغ در شهرها و مساجد مختلف الحمدالله این بهترین مسجد و پایگاه مقاومتی است که توانسته جوانان ونوجوانان محله را سازماندهی و در امور فرهنگی و امورات مسجد بکارگیری کند.

وی در گزارشی که از حلقه صالحین خود ارائه کرد و ادامه داد: این حلقه که به نام شهید خالقی نامگذاری شده در هر هفته در روزهای سه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می گردد و در  فصل بهار و تابستان  اکثر این جلسات در موزه حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس در کنار مقبره شهدای گمنام برگزار می شود .

زنگی آبادی ضمن تقدیر و تشکر از خانواد های متربیان که واقعا در شرکت فرزندانشان در این حلقه سنگ تمام گذاشتند افزود: در حقیقت این لوح تقدیر و هدیه ناقابل تقدیم خانواده محترم متربیان شده است.

لازم بذکر است پایگاه مقاومت بسیج ثارالله از پایگاههای فعال در سطح شهرستان کرمان می باشد.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات