مراسم تقدیر از فعالان، حامیان و همراهان بسیج در جزیره کیش برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۷۲
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، رییس سازمان منطقه آزاد کیش مونسان به عنوان سخنران این مراسم ضمن خیر مقدم و تشکر از همچنین برنامه ای گفت: ایجاد بسیج  یک عمل خلاقانه و هوشمندانه توسط امام راحل بود و هرچه جلوتر رفتیم تاثیر گذارتر دیده شد. حتی این فرهنگ به کشور های دیگر از جمله سوریه هم رسید و این فرهنگ وتفکر منجر به مجاهدت نیروی مقاومت مردمی شد که حتی ازارتش هم تاثیر گذار تر در صحنه حضور داشتند

وی، تصریح کرد: متاسفانه جهان اسلام به جای آنکه با دشمنان اسلام بجنگد، در حال بحث بر سر تکفیری ها و صلفی هاست و این قضیه منجر به جنگ میان چندین کشور اسلامی گردیده و موجب نابودی و خرابی این کشور ها گردیده است. و موجب شده دشمنان این سرزمین ها با خیال راحت فعالیت های ضد دین و ضد اسلامی را ادامه دهند و هیچ گونه مانعی مشاهده نکنند.

وی  با اشاره به اینکه پتانسیل کشورهای اسلامی برای مبارزه با استکبار بسیار بالاست گفت: متاسفانه این پتانسیل درجنگ های داخلی و قومیتی از بین می رود جای آنکه این پتانسیل برای مبارزه با استکبار جهانی از جمله آمریکا و اسرائیل غاصب خرج شود.

مونسان ادامه داد: ایران تنها سرزمینی است که از تمام امکانات مادی ومعنوی خود برای اتحاد بین اقوام اسلامی استفاده می کند و به برکت رهبری مقام معظم رهبری مدظله العالی همواره در کشور ما مسلمانان از تفرقه دور بودند.

مونسان در انتهای بیانات خود شهادت عالم ربانی شیخ نمر و 41نفر از شیعیان را به جامعه اسلامی تسلیط گفت و کشتار و اعدام بی رحمانه  دولت سعودی را شدیدا محکوم کرد.

در ادامه این مراسم از مدیران و مسئولین جزیره کیش که در تمام مراسمات همراه سپاه و بسیج  بودند تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات