معاون منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان:

توسعه فعالیت های نخبگان با راه اندازی پارک علم و فناوری

راه اندازی پارک علم و فناوری باعث توسعه فعالیت‌های نخبگان می‌شودو مسئولان دراین حوزه باید برنامه‌ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۷۶
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان در مراسم تودیع و معارفه رییس بنیاد ملی نخبگان گفت: خوشبختانه تاکنون موفقیت ها و فعالیت های خوبی با راه اندازی بنیاد نخبگان در استان محقق شده است.

عادل علیپور ظهر افزود: ۱۲۰ نخبه فرعی هم وجود دارد که باید اینها هم با فعالیت های خود به تعداد نخبگان اصلی اضافه شوند.

وی به راه اندازی پارک فناوری در استان زنجان اشاره اظهار کرد: ۳۵ هکتار برای احداث پارک علم و فناوری در استان زنجان اختصاص یافته است.

معاون منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در سال ۹۲ تنها ۱۳ شرکت دانش بنیان داشت، گفت: تعداد این شرکت ها در سال ۹۳ به ۲۱ شرکت رسیده است که فعالیت های خوبی هم تاکنون داشته اند.

علیپور افزود: با راه اندازی این پارک فعالیت ها مدیریت شده انجام می شود و باید مسئولان ذیربط در این حوزه هم برنامه ریزی و مدیریت لازم را داشته باشند.

معاون منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان تصریح کرد: بنیاد علمی نخبگان نهادی است که به‌صورت جامع به امور نخبگان می‌پردازد و سعی دارد در راستای افزایش تعاملات هم‌افزا گام بردارد.

علیپور تصریح کرد: نخبگان در همه امور پیشگام هستند و برنامه بنیاد براساس استفاده از پتانسیل این نخبگان است و باید از ظرفیت نخبگان به خوبی استفاده شود تا توسعه علمی استان را شاهد باشیم.

وی بر لزوم حمایت ویژه از نخبگان و حل مشکلات این قشر از جامعه تاکید کرد و افزود: باید به حل مشکلات جامعه نخبگان توجه شود چون استعدادها و ثروت ملی هستند که می توانند در توسعه کشور نقش آفرینی کنند.

معاون منابع انسانی و تحول اداری استانداری زنجان تصریح کرد: استفاده از استعدادها و توانمندی های نخبگان در کشور ضروری است و استفاده از نیروهای انسانی نخبه موجب جلوگیری از فرار مغزها می شود.

ارسال نظرات