خبرهای داغ:
مدیر اداره آموزش و شهرستان تاکستان از افتتاح و بهره برداری از سه پروژه عمرانی همزمان با دهه فجر در تاکستان با مشارکت خیرین در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۵۷۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از تاکستان، سید ابوالفضل فاضلی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تاکستان تصریح کرد: افتتاح رسمی مجمع خیرین مدرسه ساز، افتتاح مدرسه 12کلاسه خیرین ساز و سالن ورزشی شهید مصطفی طاهرخانی و همچنین افتتاح سه کلاس در مدرسه استثنایی از جمله پروژه هایی هستند که در دهه فجر امسال به بهره برداری خواهد رسید.

مدیریت آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد یکساله تصریح کرد:در آبان ماه همایش ارزش یابی توصیفی با هدف آگاه سازی فرهنگیان برگزارو آموزش برای 300نفر، و آموزش قران کریم با حضور 100نفر از همکاران ، همایش مربیان پیش دبستانی که تا کنون هیچ گونه آموزشی ندیده بودند به صورت شهرستانی برگزار شد.

وی ادامه داد: همایش چهار سوی علم تحت عنوان آموزشی و تربیتی بوده است، با حضور300نفر از فرهنگیان و بصورت گروهی صورت گرفت،ماحصل تلاش همکاران و خانواده ها خروجی در نتایج آزمون سراسری مشخص می شود و نتایجی که هر سال داریم افزایش داشته ایم.

فاضلی گفت: در حوزه پرورشی نیز خوشبختانه شهرستان، رتبه های بسیار خوبی کسب کرده است با برگزاری نماز جماعت در سطح مدارس تاکستان رتبه اول در سطح کشور کسب کرده است.

این مسئول با اشاره روز مرجع شناسی برای دانش آموزان گفت: طرح تعلیم مرجع شناشی در سال جاری برای 1300نفر از دانش آموزانی که به سن تکلیف رسیده بودند برگزار شد.وی در ادامه گفت:نشست های بصیرتی به مدت سه روز با موضوع نماز ، با حضور اولیاء دانش آموزان که تاثیر بسیار موثر بود با حضور اساتید مجرب برگزار شد.

وی گفت:در حوزه مالی در سال گذشته 800میز و نیمکت برای دانش آموزان خریداری شده، توزیع307هزار پاکت شیر بین دانش آموزان شهری تاکستان در 35نوبت توزیع شده است.

فاضلی گفت: افتتاح دبستان در خورهشت یک میلیاردو نود و پنج میلیون تومان هزینه ساخت مدرسه بود به یاری خیرین و اداره نوسازی استان صورت گرفت، مقاوم سازی مدرسه یحیی آباد که در روزهای آینده به بهره برداری خواهد رسید با هزینه215میلیون تومان،ساخت دو کلاس در مدرسه رضوان، ساخت نماز خانه و تعمیر سرویس بهداشتی از جمله صورت گرفته طی یکساله گذشته بوده است

وی خاطر نشان کرد: ساخت دبستان 17کلاسه دانش که در نوع خودش بی نظیر است امید می رود در پایان سال95 به بهره برداری برسد ، تعیر سقف هنرستان کوثر و ایزوگام پشت بام مدارس بیش از 7هزار متر که با کمک اداره کل نوسازی از جمله طرح های عمرانی بوده است

این مسئول از برگزاری هجده عنوان دوره ضمن خدمت در جهت تقویت معلمان برای تدریس با حضور 1800نفر از فرهنگیان در 438ساعت آموزشی خبر داد.

وی در پایان گفت: ارائه تسهیلات مالی برای فرهنگیان در تاکستان از طریق صندوق قرض الحسنه نیز از جمله مواردی است که در جهت رفاه کارکنان و فرهنگیان در نظر گرفته شده است.

 

1007/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها