خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان:

عربستان زادگاه و مولد تروریسم است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان سمنان گفت: عربستان زادگاه و مولد تروریسم است و ادعای مبارزه با آن را دارد و رهبر شعيان عربستان اين آیت‌الله مظلوم عدالت‌خواه و حامی انسانیت را تروریسم می‌خواند.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۰۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از مهديشهر، حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری در تجمع اعتراض‌آمیز مردم شهرستان مهدی‌شهر اظهار داشت: اگر فریاد مسلمانی را بشنویم و نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم، مسلمان نیستیم و هر که سر از خواب بردارد و به فکر رفع گرفتاری مسلمانان نباشد، مسلمان نیست.

وی افزود: راه امام خمینی (ره) تمام معادلات مستکبران را به هم ریخته و انقلاب ما صادر شده است؛ اما نه با تیر و نیزه و شمشیر بلکه با جنگ نرم و عکس‌العمل استکبار برابر این اقدام فشار به منطقه مثل سوریه و امثال آن است.

قندهاری گفت: یمن دیگر کشوری است که قربانی توطئه استکبار شده و عامل آن هم عربستان جنایتکار است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان اعدام آیت‌الله باقرالنمر را یکی از عوامل ترس از صدور انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: زبان این شهید والامقام، زبان اسلام واقعی بود؛ نه اسلام آمریکایی.

وی اظهار داشت: استکبار قصد دارد اسلام را طور دیگری جلوه دهد و می‌خواهند اسلام رحمانی محمدی (ص) را نسبت به ظلم و ستم بی‌تفاوت و محافظه‌کار معرفی کنند.

قندهاری با تأکید بر اینکه اعدام آیت‌الله باقرالنمر جنایت اول و آخر آل‌سعود نیست و برابر این جنایت نباید سکوت کرد،‌ عنوان کرد: در سال 66 بیش از 400 نفر حاجی مظلوم ما را به خاک و خون کشیدند و امام خمینی (ره) فرمودند «اگر از جنایات صدام بگذریم، از جنایات آل‌سعود نخواهیم گذشت».

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: عربستان زادگاه و مولد تروریسم است و ادعای مبارزه با آن را دارد و این آیت‌الله مظلوم عدالت‌خواه و حامی انسانیت را تروریسم می‌خواند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها