خبرهای داغ:
ديدار يك زرشتي رهيافته به دين اسلام با امام جمعه؛
خبرگزاري بسيج: سورنا شجاعی، زرتشیتی رهیافته به تشیع به ديدار با امام جمعه اصفهان رفت كه در اين ديدار آيت الله طباطبايي گفت: در دین اسلام پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) نیز مورد قبول و احترام هستند؛ این موضوع به صورت مرحله ای می باشد و اعتقاد داریم برای هر زمانی پیامبری معرفی شده است تا جایی که نقشه راه را به ما بیاموزند که این نقشه توسط رسول گرامی اسلام به بشریت عرضه شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۲۳
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در اصفهان، سورنا شجاعی، زرتشیتی رهیافته به تشیع به ديدار با امام جمعه اصفهان رفت كه در اين ديدار آيت الله طباطبايي گفت: در دین اسلام پیامبران قبل از حضرت محمد(ص) نیز مورد قبول و احترام هستند؛ این موضوع به صورت مرحله ای می باشد و اعتقاد داریم برای هر زمانی پیامبری معرفی شده است تا جایی که نقشه راه را به ما بیاموزند که این نقشه توسط رسول گرامی اسلام به بشریت عرضه شد.
 
وی به رشد و تکامل بشر در گذر تاریخ اشاره کرد و ادامه داد: وقتی بشر به این تکامل رسید که قدرت حفظ دین الهی را پیدا کرد و کتاب پیامبر آخرالزمانی که همه پیامبران قبل از او مژده آمدنش را داده بودند، از ابتدا حفظ، چاپ و توزیع شد.
 
امام جمعه اصفهان ائمه اهل بیت را کامل کننده خط پیامبر و مفسران بزرگ کتاب پیامبر اسلام(ص) عنوان كرد و بيان داشت: امام غائب ما در زمانی که بشر نیاز واقعی پیدا خواهد کرد ظهور می کند و همان دستورات پیامبر اسلام(ص) را عملی خواهد کرد اما بشر باید به جایی برسد که لیاقت آخرین فردی که راهنمای بشریت است و منجی بشریت است، ظهور کند.
 
وی قرآن را کتابی دانست که هیچ کس نمی تواند و نتوانسته است سوره ای مثل آن بیاورد و افزود: پس از گذشت هزار و 400 سال از کتاب قرآن هنوز کسی نتوانسته است سوره ای همانند آن بیاورد و این معجزه پیامبر اسلام است و یک معجزه دائمی است همانند پیامبر اسلام(ص) که پیامبر دائمی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها