استاندار یزد با اشاره به ضرورت ایجاد زمینه‌های مشارکت عمومی جامعه در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی گفت: فتنه مهمترین مانع توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۲۵
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: سیدمحمد میرمحمدی ظهرامروز در دومین نشست هماهنگی ستاد دهه فجر استان یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران تمام اقشار جوامع بین‌المللی را متوجه ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی کرده است، اظهار داشت: تدوین برنامه‌های متنوع و منسجم ویژه دهه فجر ضروری است.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت تدوین برنامه‌های تبیینی در مناسبت‌های ملی و مذهبی گفت: انتقال آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی به اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جدید از جمله مهمترین وظایف دست‌اندرکاران مناسبت‌های ملی و مذهبی است.

میرمحمدی نقش رسانه‌ها و برنامه‌های فرهنگی موثر در ایجاد احساس مسئولیت جوانان نسبت به انقلاب را ضروری دانست و بیان کرد: بزرگترین مانع رشد و پیشرفت جامعه اسلامی، فتنه و تفرقه بین جریانها و افکار مختلف جامعه است.

وی با اشاره به اهمیت حفظ و ارتقای دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف افزود: ایجاد مشارکت اقشار مختلف جامعه در عرصه‌های مختلف فرهنگی و سیاسی مناسبت‌های ملی و مذهبی از دیگر ضرورت‌های برنامه‌ریزی امور مراسم‌های استان است.

استاندار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از بستر مراسم‌های دهه فجر به منظور آگاه‌سازی اهمیت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون اساسی به عنوان چارچوب نظام و انقلاب اسلامی، مبنای حرکت انقلاب و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف است.

وی حفظ ویژگی‌های انقلابی در ملت را، از جمله راهکارهای حفظ و پایداری ارزش‌های انقلابی در جامعه اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: تبیین ابعاد مختلف شخصیت و ارزش‌های امام خمینی (ره) برای نسل جدید از جمله مهمترین رسالت مسئولان فرهنگی نظام در جامعه اسلامی است.

میرمحمدی توجه به کیفیت و اثرگذاری برنامه‌های فرهنگی مناسبت‌های ملی و مذهبی را ضروری دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و سیاسی کشور، تقویت مشارکت عمومی جامعه در مدیریت و اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی حائز اهمیت است.

وی با اشاره به حضور پرشور کاندیدا برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: افزایش تعداد نامزدهای انتخاباتی نشانه عزت، قدرت علمی، سیاسی و فرهنگی نظام اسلامی ایران است.

وی مشارکت پرشور کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری را، سپری مستحکم و قوی در برابر توطئه‌های فرهنگی و سیاسی استکبار علیه نظام اسلامی ایران دانست.

 

ارسال نظرات