"جوانان با الگوبرداری از مکتب عاشورا به دفاع از حرمین شرفین می‌پردازند"
نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: رژیم آل سعود بر پایه جنایت علیه مردم منطقه بنا شده و آنچه سبب پیروزی شیعیان در برابر دشمنان می‌شود وحدت و ولایت‌پذیری است.
کد خبر: ۸۶۱۷۶۴۷
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اراک، آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی در مراسم ترحیم شهید "محمد زهره‌وند" اولین شهید مدافع حرم شهرستان اراک که با حضور جمعی از مسئولان انتظامی و نظامی و دستگاه‌های اجرایی در مسجد الزهراء ایین شهرستان برگزار شد با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اسلام اظهار داشت: مردم با حضور خود در مراسم استقبال، تشییع و ترحیم این شهید بزرگوار نشان دادند که ادامه دهنده راه شهدا هستند و حاضر هستند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنند.

وی افزود: سهم آل‌سعود در شهادت مدافعان حرم کم تر از عاملان جنایت و گروهک تکفیری داعش نیست چراکه آل‌سعود با پول‌های استکبار از این جنایات حمایت کرده و خود نیز وارد معرکه شده، جنایاتی که در یمن و حتی فاجعه منا قابل مشهود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: استکبار عقده‌ای دیرینه از نظام جمهوری اسلامی ایران دارد که هرگز از بین نمی‌رود چراکه موج اسلامی به برکت انقلاب ایران در کشورهای جهان و منطقه رقم خورده، آنان می‌خواهند برای مردم سوریه تصمیم بگیرند در حالی که ملت سوریه خود می‌توانند سرنوشت و آینده خود را بسازند.

اعدام شیخ "نمر" بیانگر خون‌ریز بودن نظام عربستان است

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به جنایات آل‌سعود و استکبار گفت: آل‌سعود، داعش، اسرائیل و اربابان امریکایی و اسرائیلی آنان، ملتی را به جرم اینکه همراه آنان نیستند به خاک و خون می‌کشند و مدعیان حقوق بشری سکوت اختیار کرده‌اند ولی بدانند طوفانی که برپا شده آل‌سعود را ریشه کن کرده و دست استکبار را کوتاه می‌سازد.

وی نقش آل‌سعود را در جنایات منطقه مهم دانست و افزود: رژیم خبیث آل‌سعود در فاجعه منا مسلمانان بی‌گناه را به خاک و خون کشید و شیخ نمر را به شهادت رساند ولی متاسفانه برخی آب به آسیاب دشمن ریختند و عده‌ای نیز در قضیه سفارت عربستان سبب شدند که به جای اینکه عربستانی‌ها جوابگوی جنایاتشان باشند مدعی و طلبکار شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: جنایت تنها کشتار با سلاح گرم نیست فاجعه منا خود نمونه‌ای بارز از کشتار مردم بی‌گناه و مظلوم بود که متاسفانه در این حادثه افراد شاخص و گرانبهایی به شهادت رسیدند در حالی که در قضیه منا نباید خون از دماغ کسی ریخته می‌شد برخی هم رودربایستی کردند و قضیه را تصادفی و غیرعمدی پنداشتند در حالی که مشخص است برنامه‌ریزی شده بوده بستن راه و ازدحام جمعیت و گرمای موجود حکایت این مهم است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به احیا فرهنگ ایثار و شهادت به برکت انقلاب اسلامی گفت: آل‌سعود به مانند بنی‌امیه و آل معاویه ریختن خون برایش مهم نیست و تنها به دنبال تامین خواسته‌های خود و اربابانشان هستند، خدا را شاکریم که در این عصر و با وجود چنین شرایطی رهبری همچون امام خمینی(ره) را به ما اعطا کرد و ایشان فرهنگ جهاد و شهادت را احیا کردند.

وی افزود: فرهنگ جهاد و شهادت مانند دو بال برای شرف و عزت ماست دو بالی که در دوران رژیم شاهنشاهی بسته بود، انقلاب اسلامی دستاوردهای ارزشمندی را برای ملت ایران به همراه داشت از جمله نماز جمعه و مردم سالاری دینی، در دوران خلافت بنی‌امیه شب قدر محو شده بود و در دوران شاهنشاهی در ایران نماز جمعه اما به برکت انقلاب اسلامی دوباره احیا شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: در نظام مردم سالاری دینی مردم خود برای سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند و افتخار می‌کنند و این همان چیزی بود که امام خمینی(ره) احیا کردند و امروز راست قامتان تاریخ سلاح در دست به مقابله می پردازند.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی با اشاره به پرورش و تربیت شهدا در مکتب عاشورا گفت: راست قامتانی که درس مقاومت را در مکتب عاشورا و در مکتب امام حسین(ع) آموختند به مقابله با دشمنان اسلام برخاسته‌اند، مکتب اسلام که به برکت امام راحل احیا و مقام‌معظم رهبری همچنان آن را حفظ کرده‌اند، درس مکتب ولایت و مکتب اهل بیت(ع) احیا امر به معروف و نهی از منکر، شهادت در راه خدا و دفاع از دین و مکتب اسلام است.

وی افزود: حضرت امیرالمومنین(ع) در خطبه 27 نهج البلاغه می‌فرماید "بهشت بابی دارد به نام مجاهدین فی سبیل الله که برای خواص اولیا آفریده شده و هر کسی توفیق حضور را در این باب ندارد مگر جهادگران در راه خدا" و به درستی که این باب پاداش شهیدانی است که از زندگی خاکی گذشتند و در راه خدا ایثار کردند تا به مقام شهادت دست یافتند.

در مسائل اقتصادی به دولت امید نیست

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: والدین شهداء نقش مهمی در تربیت فرزندان خود دارند چرا که جوان برومند خود را با لقمه حلال رشد داده و در مکتب عاشورا پرورش داده‌اند، شهید "زهره‌وند" افتخار مردم است و بی شک فرزند 3 ساله شهید به عنوان یادگار گرانسنگ در آینده به وجود پدر افتخار می کند که پدر در راه کربلا و دفاع از مکتب اهل بیت و ارزش های انقلاب شهید شده است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی ادامه داد: شهادت افرادی چون شهید نمر و پرورش یافتگان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) برای ما درس و حجت است چرا که اینان میثم طمار و عمار یاسرها و دوستان بافضیلت علی(ع) هستند که در مکتب اسلام درس شرافت آموختند، امروز روز غفلت نیست صد سال دنیای اسلام گرفتار آل سعود خبیث است.

وی افزود: آل‌سعود سال 60 هم جنایات مشابهی انجام دادندو باز با همه جنایاتی که انجام می‌دهند به جای اینکه در برابر این جنایات سر به زیر شوند طلبکار شدند نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم باید با وحدت و با پیروی از خط ولایت فقیه حرکت کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: نباید غفلت کرد و در انتخابات پیش روی مقابل هم قرار بگیریم جامعه باید به صورت یک مشت و با قدرت در همه جبهه ها حرکت کنیم تا بتوانیم مسیر رشد و پیشرفت را بپیمائیم در مسائل اقتصادی به دولت امید نیست باید کمر غیرت و همت را ببندید و با تکیه به توان داخل چرخ تولید و اقتصاد را به حرکت درآوریم.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی خاطرنشان کرد: نباید به صادرات نفتی وابسته باشیم از تجمل گرایی و تشریفات بپرهیزیم و هزینه ها را به سمت تولید داخلی و حمایت از آن سوق دهیم، عزت ما در جهاد راه خداست، روحانیت و رهبری نماد عزت است آنان که بی مهری می کند به خودشان ظلم می کنند دست در دست یکدیگر زیر پرچم عزت برای عزت و اقتدار اسلام و قرآن و انقلاب حرکت کنیم.

انتهای پیام/


ارسال نظرات