خبرهای داغ:
مسئول بسیج رسانه استان گلستان خبر داد؛

برگزاری مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان

مسئول بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان خبر داد و گفت: در این مراسم اصحاب رسانه با قرائت بیانه ای جنایات آل سعود را در راستای به شهادت رساندن عالم مجاهد آیت الله النمر محکوم خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۰۱
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، علی محمد جعفری امشب در گفت‎گو با خبرنگاران با بیان اینکه 120 نفر در دومین دوره آموزش خبرنگاری بسیج رسانه استان گلستان شرکت کردند، گفت: سعی شد در این دوره با بکارگیری اساتید مجرب خبرنگاران با سبک‎های نوین خبری آشنا شوند.

وی با بیان اینکه در این دوره بسیجیان علاقمند به کار خبرنگاری بیشتر با حرفه خبرنگاری آشنا شدند.تصریح کرد: این دوره برای دومین بار است که در استان گلستان برگزار می‎شود و امسال با استقبال خوبی از سوی اصحاب رسانه استان گلستان و بسیجیان علاقمند به دوره خبرنگاری همراه بوده است.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان یادآور شد: این دوره در سه سطح مقدماتی، پیشرفته و تکمیلی برای مدت سه روز در حال برگزاری است و فردا با مراسم اختتامیه در سالن اجتماعات فنی و حرفه ای استان گلستان به پایان خواهد رسید.

مسئول بسیج رسانه استان گلستان از برگزاری مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان خبر داد و گفت: در این مراسم اصحاب رسانه با قرائت بیانه ای جنایات آل سعود را در راستای به شهادت رساندن عالم مجاهد آیت الله النمر محکوم خواهند کرد و انزجار خود را از این اقدام سفاکان سعودی نشان میدهند.

جعفری یادآور شد:  مراسم گرامیداشت شهید رهبر و روز قشر بسیج رسانه استان گلستان در سالن اجتماعات اداره کل فنی و حرفه ای استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها