خبرهای داغ:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دامغان:

دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی باید درون مایه اصلی برنامه‌های دهه فجر باشد

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان گفت: جداساختن جوانان از انقلاب و رهبری هدف ساختاری دشمن است، از این رو دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و اصل ولایت فقیه باید درون مایه اصلی ویژه برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر باشد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۰۸
|
۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید جعفر میر‌علی‌ اکبری در نخستین جلسه این ستاد که با حضور معاون فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو در محل سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: 36 بهار از عمر بابرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی با جانبازی شهدا و ایثارگران، حضور و ایستادگی مردم و درایت امام و رهبری گذشت و اکنون ایران اسلامی در آستانه سی‌و هفتمین بهار آزادی در اوج اقتدار و پویایی قرار دارد.

وی با تأکید بر ضرورت ترویجو تعمیق بیش از پیش ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، تصریح کرد: جوانان ما امروز در مسیر سیل خروشانی از انبوه اطلاعات و مفاهیم درست و نادرست قرار گرفته‌اند، از این‌رو آگاهی بخشی به نسل جدید نسبت به ریشه‌ها، ماهیت و اهداف نهضت اسلامی ملت ایران و خون‌ها و جان‌های بسیاری که در راستای تحقق این هدف بزرگ داده شد، یک وظیفه دینی و انقلابی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان ترسیم برنامه محور ضرورت حفظ اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) و تبعیت از رهبری را یادآور شد و خاطر‌نشان کرد: بیان تهدید‌ها و توطئه‌های داخلی و خارجی و ترسیم و واکاوی ریشه این آسیب‌ها باید در سرلوحه ویژه برنامه‌های دهه فجر امسال قرار گیرد.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان دامغان‌ با تأکید بر اهمیت بیان دستاورد‌های عظیم نظام اسلامی در ابعاد علمی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی در ایام دهه فجر، اضافه کرد: شرایط گذشته کشورمان، اقتدار و امنیت و بالندگی امروز ایران اسلامی و افق روشن آینده باید برای نسل جوان تشریح شود تا امید و همدلی دولت و ملت در جامعه افزایش یابد.

حجت الاسلام والمسلمین میر‌علی اکبری با اشاره به اجرای قریب به 450 برنامه از سوی دستگاه‌ها، نهاد‌ها و مراکز فرهنگی شهرستان دامغان در دهه فجر سال گذشته، گفت: ضمن توجه به لزوم اجرای برنامه‌هایی هدفمند با طرح و اندیشه‌هایی نو جهت جذب و تأثیرگذاری بیشتر به ویژه در بین نسل جوان باید همواره منادی گفتمان انقلاب اسلامی باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها