هفته نهم از دور دوم لیگ برتر باشگاه های کشور ، عصر روز پنجشنبه 17 دی ماه 94 طی آن شهرداری اراک با مغلوب کردن دانشگاه آزاد به رده دوم خود صعود کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۱۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
خبرگزاری بسیج،مرکزی : گروه ورزشی

تیم های شهرداری اراک  و دانشگاه آزاد اسلامی تهران در حساس ترین بازی هفته در سالن امام خمینی (ره) شهر اراک به مصاف هم رفتند
در پایان شهرداری اراک موفق شد با پرتاب سه امتیازی ثانیه های آخر حامد آفاق ،  89بر86  از سد حریف قدرتمند خود عبور کند.
این بازی در شهرک بعثت ماهشهر انجام شد  و طی آن نیمه نخست با نتیجه 46بر21 به سود میزبان تمام شد.
 در نیمه دوم علی رغم تمامی تلاش بازیکنان محمد رضا اسلامی و تیمش نیروی زمینی تهران در نهایت 89بر52به سود شاگردان شاهین طبع تمام شد و این تیم در پایان دور دوم با 32 امتیاز ، یکه تازی خود را  در صدر جدول ادامه داد.
در دیگر رقابت ها در سالن 17 شهریور آبادان برگزار کننده بازی تیمهای پالایش نفت آبادان و شهرداری تبریز بود که در پایان 75بر65 به سود آبادانیها به اتمام رسید.نیمه نخست هم 34بر30 به نفع شاگردان حماد سامری خاتمه پیدا کرده بود.
این نتیجه در حالی بدست آمد که نیمه نخست 41بر40 به سود میزبان تمام شده بود.
همچنین در آخرین بازی هفته هم شهر مشهدو ثامن این شهر میزبان شیمیدر تهران بود که تلاش دو تیم در پایان وقت اضافه با حساب 77بر73 به سود شیمیدر تهران و شاگردان رحمتی پور خاتمه یافت.
شایان ذکراست بازی تیمهای آینده سازان میهن اصفهان  و شهرداری گرگان که قرار بود در اصفهان انجام شود به دلیل عدم حضور تیم اصفهانی 20بر0 به سود شهرداری گرگان اعلام شد. نتایح کلی بازیهای این هفته به شرح زیر است :
 
شهرداری اراک     89           دانشگاه آزاد اسلامی تهران 86
 
پتروشیمی بندر امام  89            نیروی زمینی تهران            52

 پالایش نفت آبادان    75           شهرداری تبریز                 65
 
ثامن مشهد            73           شیمیدر تهران                   77
 
آینده سازان میهن اصفهان  0      شهرداری گرگان               20
ارسال نظرات