دولت موظف است در صورت اعمال هر گونه تحریم های جدید برجام را متوقف کند و وضعیت به ترتیبی شده است که ما از طرف مقابل خود، حرکتی نمی بینیم جز رجز خوانی و تهدید ، در صورتی که ایران به همه گفته های خود تا این لحظه عمل کرده است و در عوض جز بهانه جویی و تهدید چیزی نصیبش نشده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۵۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج،آیت‌ الله سید محمد مهدی حسینی‌ همدانی، نماینده ولی‌ فقیه در استان البرز در جمع نمازگزاران امروز نماز جمعه کرج گفت: در خصوص برجام مسائل باید با موضعگیری دقیقتر صورت بگیرد و با وجود اینکه حفظ این مسئله برای عده ای ثابت شده ولی حاضر نیستند واقع بینانه به آن نگاه کنند.

 

وی افزود: این افراد باید بدانند که نگاه یک سویه به مسائل برجام، امنیت ما را به مخاطره خواهد انداخت و نباید به این صورت باشد که طرف مذاکره ایران بتواند تحریم های جدید وضع کند و ما هم چشممان را روی رفتار آنها ببندیم و بگوییم این ها ربطی به برجام ندارد .

نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: دولت موظف است در صورت اعمال هر گونه تحریم های جدید برجام را متوقف کند و وضعیت به ترتیبی شده است که ما از طرف مقابل خود، حرکتی نمی بینیم جز رجز خوانی و تهدید ، در صورتی که ایران به همه گفته های خود تا این لحظه عمل کرده است و در عوض جز بهانه جویی و تهدید چیزی نصیبش نشده است.

آیت‌ الله حسینی‌ همدانی با بیان اینکه ما امروز شاهد انتقام گرفتن استکبار جهانی از تمام مسلمانان جهان به خاطر انقلاب اسلامی ایران هستیم اظهار داشت: امروز می بینیم که این سگ های هار به همراه توله های خود، چگونه از این انقلاب در سراسر جهان انتقام میگیرند و
تکیه کردن بر ظالمان و دوری از عمل به احکام قرآن، جز تباهی و آتش افروزی چیزی برای ما نخواهد داشت، همان گونه که در آیه 113 هود میخوانیم که بر ظالمان تکیه نکنید که موحب میشود آتش شما را در بر گیرد.

وی افزود: به جای تکیه بر دشمن بر اساس احکام قرآن کریم، باید با باور به داشته های خودمان، مسائل  کشور را حل کنیم و با رخداد اتفاقات اخیر میتوانیم مسیری را که با اعتماد کردن به دشمن پیش روی ما قرار میگیرد ببینیم.

امام جمعه کرج در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهادت مجاهد بصیر، آیت الله شیخ نمر، که ریختن خون او هم بصیرت جهانی را بیشتر کرده  و هم انشاالله به زودی عاملی باشد برای سر نگونی زودتر آل سعود، نشان میدهد که استکبار و ایادی آن، چگونه دشمنی خود را آشکار  میکنند، و به صورت عامدانه و هدفمند، به تعطیلی سفارت خانه ها و قطع ارتباط و همینطور بمباران صنعا و یمن پرداختند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه اینها ثمرات اعتماد به دشمنی است گفت: اعتماد به دشمن ،دشمنی که سال های سال به شرارت پرداخته و در این مسیر هرگز خسته نشده و به انواع مختلف و در زمینه های گونان هر فرصتی که پیدا میکند، به ضربه زدن به میپردازد، تکلیف ما را در رفتار با او روشن میکند.

وی خاطر نشان کرد: شیخ نمر را اعدام کردند و در دنیا بحران درست شد، نهاد های حقوق بشر که باید بیانیه میدادند و محکوم میکردند سکوت کردند و به جای اینکه عربستان را که مرکز خرید سلاح های کشور های استکباری است، محکوم کنند، ایران را محکوم کردند! که چرا از مراکز دیپلماتیک حفاظت نمیکند و آنها میخواهند افکار عمومی را منحرف کنند گرچه حمله به سفارت خانه ها کار درستی نیست و اینجا است که بصیرت لازم است و درست نیست که عده ای سریعا از احساسات مردم استفاده کنند و آن ها را به سمتی حرکت دهند که خواسته خودشان است، ما در دوران ثبوت انقلاب اسلامی هستیم و قانون و قانون مداری حرف اول را میزند، اگر هرکس بخواهد به میل خودش رفتار کند و نظر خودش را اعمال کند، کشور دچار هرج و مرج میشود.
 
امام جمعه کرج در پایان تاکید کرد: باید اعتماد به خدا داشته باشیم و برای حل معضلات کشور از مردم کمک بخواهیم زیرا، دشمنان اسلام برای تفرقه دنبال بهانه میگردند ، نباید بهانه به دست آنها داد و نباید خودمان زمینه سوء استفاده را برای آن ها فراهم کنیم .
ارسال نظرات
پر بیننده ها