گزارش تصویری:

راهپیمایی اعتراض آمیز، نمازگزاران سامان در مقابل جنایات رژیم مسلمان کش آل سعود

مردم ولایت‌مدار و خداجوی شهرستان سامان پس از برگزاری نماز سیاسی عبادی جمعه با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز، جنایات رژیم مسلمان کش آل سعود را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۶۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری، مردم شهرستان سامان ظهر آدینه و هم‌زمان با اتمام نماز سیاسی عبادی جمعه، با حضور خود در سطح شهر ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطر شهید مظلوم، آیت الله نمر باقر النمر، یک صدا و همراه با شیعیان مظلوم عربستان در اعدام شیخ نمر، فریاد لعنت الله علی آل سعود سردادند و خواستار شکستن سکوت مجامع جهانی در برابر جنایات سفاکان آل سعود شدند و این جنایات آل سعود را محکوم کردند.

امروز باری‌دیگر مردم شهید پرور شهرستان سامان با اعلام همبستگی شیعیان عربستان، یاد و خاطر آزاد مردی را گرامی داشتند که ایستادگی‌اش نماد مقابله با سفاکان تاریخ معاصر شد و خون پاکش به همراه شش یار جوان، به مظهر ایستادگی و پایمردی در برابر رژیم منحوس آل سعود بدل شد.

مرگ بر آل سعود امروز در حالی از گلوی مردم مومن و خداجوی شهرستان سامان بیرون می‌آید که هنوز داغ کشتگان مظلوم و لب تشنه منا که به دلیل بی‌کفایتی و بی‌تدبیری آل سعود شربت شهادت نوشیدند از یادها فراموش نشده است و امروز یکبار دیگر این رژیم منحوس، روی دیگر خود را با اعدام شیخ نمر باقرالنمر به جهانیان نشان داد.

مردم شهرستان سامان بار دیگر همزمان با دیگر امت مسلمان ایران اسلامی علاوه بر محکومیت جنایات آل سعود امروز را دستاویز قرار دادند تا بگویند آل سعود و متحدانش با جنایات ددمناشانه شان محکوم به شکست هستند و خون بیگناهان زمانه دست آخر گریبان خودشان را خواهد گرفت.

این راهپیمایی اعتراض آمیز با حضور پرشور مردم شهرستان سامان از پیر و جوان و مرد و زن در حالی صورت گرفت که آفتاب کمرنگ نیمه زمستان نیز روی خوش به این مردم نشان نداده و سرمای دی ماه دیار قومش صورت‌های این نازنین امت مسلمان را می آزرد اما اراده این دلیرمردان و شیر زنان در حمایت از حق و حقیقت سرما و گرما نمی‌شناسد چرا که این ملت قهرمان با حمایت از مظلوم و پشتیبانی از ولایت بیگانه نیستند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، این راهپیمایی اعتراض آمیز از مصلی نماز جمعه آغاز شد و در میدان بسیج در سامان ادامه داشت.


ارسال نظرات
آخرین اخبار