خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: اقدامات اخیر آل‌سعود به سقوط این رژیم سرعت می‌بخشد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۷۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: باید به ال سعود گفت که هرچه از این کارها بکنید سرعت سقود خود را بیشتر خواهید کرد.
وی افزود: آنها از جنازه شیخ نمر نیز می ترسیدند و آن را تحویل ندادند چون به طور قطع بارگاه وی به مرکزی برای جوانان روشنگر تبدیل می شد.
وی در ادامه معنویت را از مهمترین ویژگی های انسان دانست و اظهار کرد: مهمترین سرمایه انسان معنویت او است و در صورتی که آن را از دست بدهد دیگر چیزی ندارد.
وی با بیان اینکه خداوند از انسان انتظار متقی بودن دارد گفت: انسان باید در تمام زمینه ها تقوا را پیشه کند و از راه الهی گمراه نشود.
امام جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با یادآوری شهادت دانشمندان هسته ای ایران اسلامی توسط دشمنان اسلام گفت: غربی ها می خواستند این دانش تنها در اختیار خودشان باشد اما ایران اسلامی توانست با تکیه بر جوانانش دانش هسته ای را به دست آورد.
وی به فرمایش های مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه اشاره کرد و گفت: بنا بر بیانات رهبری نماز جمعه قرارگاه اخلاق؛ تقوا و سیاست کشور است.
امام جمعه کرمانشاه افزود: دشمنان همچنان به دنبال نامطمئن نشان دادن انتخابات هستند در حالی که مقام معظم رهبری آرای مردم را حق الناس می دانند.
آیت الله علما؛ پذیرش نتیجه انتخابات را نیز مهم دانست و گفت: باید به مردم و نظرات آنها احترام گذاشت.
وی تاکید کرد: همه ما باید حضوری حداکثری در انتخابات داشته باشیم و از کشور خود دفاع کنیم.
ارسال نظرات