خبرهای داغ:

شهادت شیخ نمر چهره مدعیان دروغین حقوق بشر را آشکار کرد

امام جمعه قصرشیرین گفت: شهادت شیخ نمر چهره مدعیان دروغین حقوق بشر و رژیم آل سعود را که با سیاست های صهیونیست همراه است بیش از پیش آشکار کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۷۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با تسلیت شهادت عالم مجاهد اسلام آیت الله شیخ نمر به دست جنایتکاران رژیم آل سعود افزود: این عالم مسلمان خواستار ایجاد وحدت در اسلام بود و به جرم بیان حق و حقیت اعدام شد.
وی اظهار کرد: شهادت این عالم نستوه آثار زیادی بر جای گذاشت که مهمترین آن چهره ظالمان آل سعود و همراهی آنان با سیاست های استبکار جهانی و رژیم غاصب صهیونیست است.
وی بیان کرد: رژیم آل سعود در حالی خود را خادم مکان های مقدس می داند که حکومت آنها به مرکزی برای پرورش تروریست ها و حمایت از آنها تبدیل شده است.
خطیب جعمه قصرشیرین با بیان اینکه شهادت آیت الله شیخ نمر ماهیت مدعیان دروغین حقوق بشر را فاش کرد چرا که این عالم خود یک مدافع حقوق بشر بود اضافه کرد: مدعیات دروغین حقوق بشر در شهادت رساند این عالم مجاهد توسط سران آل سعود سکوت اختیار کردند و سازمان ملل نیز مجری سیاست های آمریکاست.
حجت الاسلام ملکی افزود: آل سعود و سران کاخ سفید شریک همدیگر هستند و در قبال کشتار هزاران کودک و زن و مرد یمنی و دیگر مسلمانان کشورهای منطقه سکوت کرده اند.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: شهادت این عالم وارسته رژیم آل سعود را در سراشیبی سقوط قرار داده است و در آینده شاهد تحرکات بیشتر شیعیان و جوانان عربستان بر ضد این رژیم خواهیم بود.
حجت الاسلام ملکی گفت: عربستان در یک حرکت نابخردانه به قطع رابطه با ایران اقدام کرد و این در حالیست که این کشور همواره به جز شیطنت علیه انقلاب اسلامی چیز دیگری انجام نداده است.
وی با بیان اینکه رژیم آل سعود از عزت روز افزون نظام اسلامی در منطقه بیمناک است افزود: آنها می خواهند مثل ایران در منطقه تاثیر گذار باشند و به عزت برسند که این یک خیال خامی بیش نیست.
وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با قتل و جنایت به این عزت نرسیده است زیرا ملت ایران مدافع مظلومان جهان است ولی آل سعود دستهایش به خون هزاران انسان و کودک بیگناه آلوده است.
حجت الاسلام ملکی افزود: ایران اسلامی محور وحدت در جهان اسلام است ولی سران آل سعود با همراهی استکبار با اقدام های تفرقه برانگیز به دین ضربه می زنند.
ارسال نظرات