خبرهای داغ:
امام جمعه شهر چمران گفت: به زودی آل‌سعود بهای سنگین شهادت آیت‌الله النمر را پرداخت خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۸۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام سید منتصر هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر چمران به دیدار اخیر ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: تمام هم و غم امت اسلام بر دوش مقام معظم رهبری است و بهترین‌ هدایت‌ها را نیز از معظم‌له دیده‌ایم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اخیراً بیانات بسیار مهمی و تأکید بر سبک زندگی اسلامی داشتند و فرمودند باید سبک زندگی اسلامی بر خانواده‌ها حاکم شود.

خطیب جمعه شهر چمران در ادامه به شهادت آیت‌الله نمر باقرالنمر به دست رژیم سفاک آل‌سعود اشاره کرد و گفت: شهادت بهترین هدیه به این عالم مبارز و مجهاد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: صدای آیت‌الله النمر صدای عدالت و حق‌خواهی بود و وی جرمی مرتکب نشده بود که مستحق اعدام باشد، آل‌سعود با اعدام این عالم مجهاد نشان داد که هیچ بویی از اسلام نبرده است.

وی متذکر شد: به برکت خون شهید آیت‌الله النمر، نمرهای فراوانی متولد خواهند شد که صدای حق‌خواهی آنها سرزمین عربستان را فرا خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، پس از برگزاری نماز جمعه مردم شهر چمران همزمان و همگام با ملت سراسر ایران در محکومیت اعدام آیت‌الله النمر به دست رژیم جنایتکار آل‌سعود دست به تظاهرات زدند

ارسال نظرات
پر بیننده ها