همزمان با دیگر شهرستان های استان البرز ، مردم و نمازگزاران کرج پس از برگزاری نماز جمعه با فریاد «مرگ بر آل سعود»، جنایات آل سعود، از جمله به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر را، محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۹۱
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، بعد از ظهر امروز و همزمان با اتمام مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه، نمازگزاران امت حزب الله و شهید پرور استان البرز ، ضمن محکوم کردن جنایات ضد بشری رژیم وهابی آل سعود، در محکومیت شهادت شیخ نمر یاقر النمر دست به راهپیمایی زده و شعار دادخواهی سر دادند.

در ایران کوچک هم این راهپیمایی که از مصلی نماز جمعه کرج آغاز و تا مقابل امامزاده حسن (ع) ادامه یافت، مردم انقلابی این شهر با در دست داشتن پارچه نوشته ها و تصاویری ضمن محکوم نمودن جنایات آل سعود با سر دادن  شعارهایی همچون «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریکا»، «مسلمان به پاخیز برادرت کشته شد»، «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند»، «وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد» و «حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» سر داده شد و انزجار خود را از رژیم تروریست پرور عربستان اعلام داشتند.

گفتنی است، در این مراسم برخی از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

لازم به ذکر است، راهپیمایی "محکومیت شهادت شیخ نمر” همزمان با برخی استان های کشور در دیگر شهرستان های استان البرز نیز برگزار شد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها