خبرهای داغ:
امام جمعه آبادان گفت:

شورای نگهبان قاطعانه افرادی که صلاحیت حضور در مجلس را ندارند، رد خواهد کرد

امام جمعه آبادان گفت: شورای نگهبان صلاحیت افرادی که موضع گیری‌های خود را با فتنه‌گران مشخص نکرده و صلاحیت حضور در مجلس را ندارند، قاطعانه رد خواهد کرد.
کد خبر: ۸۶۱۷۷۹۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آبادان در مصلای ثامن‌الائمه این شهر با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز اظهار کرد: آنچه که در این میان مورد توجه باید قرار بگیرد نامزدهای فاقد صلاحیت است که بایستی هیئت‌های نظارت بر انتخابات با هوشیاری به آن رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: افرادی که در فتنه 88 مواضع همسو با فتنه‌گران داشته و خود را از آنان جدا نکردند فاقد صلاحیت حضور در انتخابات هستند و شورای نگهبان با قاطعیت صلاحیت آنها را رد خواهد کرد.

وی ادامه داد: در انتخابات بایستی بر انتخاب آگاهانه تاکید شود و با هرگونه تطمیع و یا لابی‌گری برای کسب آرای مردم برخورد جدی شود.

امام جمعه آبادان در ادامه اعضای شورای نگهبان را افرادی سالم و درخط رهبری و انقلاب توصیف کرد و اظهار داشت: برخی از افراد درصدد هستند امنیت انتخابات و فضای آن را ناسالم کنند.

ابراهیمی‌پور در ادامه خطبه‌ها به اعدام آیت الله النمر اشاره کرد و گفت:  رژیمی حامی تروریست در منطقه متاسفانه با نقض حقوق بشر این عالم ربانی را اعدام کرد.

وی افزود: رژیم جنایتکار آل سعود که پرچمدار حمایت از داعش و عناصر تکفیری است به دلایل واهی این عالم را به صورت غیر قابل قبولی شهید و در مکان نامعلومی دفن کرد.

وی در عین حال با محکوم کردن حمله به سفارت عربستان گفت: انتصاب این عمل زشت که به مصالح کشور ضربه می‌زند به افراد حزب اللهی کار درستی نیست و باید عوامل این اقدام از سوی مراجع قانونی مشخص شود.

در پایان آیین نماز جمعه آبادان، نمازگزاران با برپایی راهپیمایی، شهادت آیت ا... النمر، توسط آل سعود را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها