خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان:

نباید فراموشی و تحریف وارد روایت گری شود!

خبرگزاری بسیج: سردار مجتبی فدا در همایش راویان دفاع مقدس استان اصفهان مهم‌ترین موضوعاتی که روایت‌گری را در معرض خطر قرار می‌دهد را فراموشی و تحریف عنوان کرد و گفت: باید توجه جدی و زیادی به این دو مشکل صورت گیرد؛ همه فعالیت هایی که صورت می گیرد نتیجه اش روایت‌گری است و اگر این کار خوب صورت نگیرد اردوی راهیان نور بدون نتیجه می‌ماند.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۱۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، سردار مجتبی فدا در همایش راویان دفاع مقدس استان اصفهان مهم‌ترین موضوعاتی که روایت‌گری را در معرض خطر قرار می‌دهد را فراموشی و تحریف عنوان کرد و گفت:  باید توجه جدی و زیادی به این دو مشکل صورت گیرد؛ همه فعالیت هایی که صورت می گیرد نتیجه اش روایت‌گری است و اگر این کار خوب صورت نگیرد اردوی راهیان نور بدون نتیجه می‌ماند.

وی ادامه داد: روایت‌گری باید مستند و حامل پیام باشد، برای مثال راویان در مورد منطقه شلمچه همه موضوعات مربوط به آن را بدانند و به همه جوانب تسلط داشته باشند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان اصفهان بیان داشت: امروز برخی به دنبال زیر سؤال بردن عملکرد مردم و نظام در 8 سال دفاع مقدس هستند، باید حماسه، ایستادگی و رشادت، فرهنگ ایثار و شهادت و عمل به موقع به درستی برای جوانان تبیین شود.

وی افزود: راویان در صورت بیان خاطره باید پیام آن همچون مقابله با فتنه و نفوذ و یا ضرورت حماسه در انتخابات را بیان کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار