خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در مسجد حکیم گفت:اگر کسی در آخرت مهر ولایت بر پیشانی‌اش بخورد، در کنار حوض کوثر در زیر لوای حمد است و به او از آب حوض کوثر نوشانیده می‌شود، اگر بی‌سواد است، عالم می‌شود و اگر صفت رذیله‌ای در او وجود دارد، یک انسان کامل می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۱۸
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اصفهان، آیت الله مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در مسجد حکیم گفت:اگر کسی در آخرت مهر ولایت بر پیشانی‌اش بخورد، در کنار حوض کوثر در زیر لوای حمد است و به او از آب حوض کوثر نوشانیده می‌شود، اگر بی‌سواد است، عالم می‌شود و اگر صفت رذیله‌ای در او وجود دارد، یک انسان کامل می‌شود.

وی ارزش بلند شیعه اشاره کرد و ادامه داد: اگر انسان با اعتقاد به ولایت در آخرت وارد شود، پنجاه هزار سال روز قیامت برای او یک لحظه است،‌ البته نباید غفلت بکنیم، باید یک شیعه حسابی باشیم، شیعه‌ای که به شعارهای خود عمل می‌کند.

رییس حوزه علمیه اصفهان بیان داشت: ما از نظر عقیده به اهل‌بیت(ع) اعتقاد داریم، تا سر حد عشق اهل‌بیت(ع) را دوست داریم اما از نظر عمل کم داریم، در شعار و در اعتقاد تا سر حد عشق اما از نظر اطاعت از دستورات آنان بسیار کوتاهی کرده‌ایم.

وی افزود: ما باید مواظب باشیم، باید عملمان نیز به اهل‌بیت(ع) بخورد، من مطالعات بسیاری کردم و روایات فراونی از چهارده معصوم(ع) دیدم درباره اعتقاد و محبت به اهل‌بیت(ع) و همچنین از ایشان دیدم که فرموده‌اند اگر عمل نباشد، و تنها اعتقاد و عشق باشد آن فرد شیعه واقعی نیست.

حضرت آیت‌الله مظاهری با اشاره به این ضرب‌المثل که به عمل کار برآید به سخندانی نیست، ابراز کرد: عمل و عقیده‌مان باید به حضرت زهرا(س) شباهت داشته باشد، شعارمان باید همچون زهرا(س) باشد،‌ متأسفانه اکنون مردم ما در مضیقه عجیبی هستند، از شماها تقاضا دارم به هر اندازه که می‌توانید به یکدیگر کمک کنید.

وی اضافه کرد: زمان ما خصوصیتی دارد که همه ما باید اکنون در کنار یکدیگر باشیم، نگذاریم جوانان و دختران ما بدون ازدواج باشند، ما وظیفه شیعه‌گری داریم، این هم وظیفه خیلی بالایی است، باید خوب باشیم، دل دیگران را نشکنیم، آبروی آنان را حفظ کنیم، از نظر مسکن، خوراک و پوشاک همه باید تأمین باشند و همه در این موضوع مسؤول هستند

ارسال نظرات
پر بیننده ها