امام جمعه مهریز:

اعدام شهید نمر جنایت بزرگ/ آل سعود سیاست های کفر جهانی را اجرا می کند

امام جمعه مهریز گفت: اعدام و شهادت آیت الله شهید شیخ نمر یک جنایت بزرگ توسط آل سعود این نوکر کفر جهانی انجام گرفت و ماهیت خائن الحرمین را در نظر امت اسلام و جهانیان نشان داد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۲۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهریز: حجت الاسلام والمسلمین علی برهان در خطبه های نماز جمعه مهریز ضمن محکوم کردن اعدام شهید نمرباقرالنمر افزود: آل سعود حکومتی وابسته ، حلقه به گوش استکبار جهانی و جنایتکار و ستم پیشه است.        

وی ادامه داد: حکومت وابسته و کودک کش آل سعود در سال های گذشته از هیچ جنایتی علیه امت اسلام و حامیان اسلام ناب محمدی در کشور خود و حتی یمن و جاهای دیگر دریغ نکرده است.
امام جمعه مهریز تاکید کرد: حاکمان آل سعود فقط به دنبال تامین منافع دنیای استکباری در منطقه و جهان هستند و با کمک های مادی و معنوی خود به کشتار مردم و حتی کودکان و حجاج اقدام می کنند.
برهان گفت: به شهادت رسانده شهید آیت الله شیخ نمر تنها نمونه کوچکی از ده ها جنایت و خباثت حاکمان آل سعود و حامیان آنها و بخصوص آمریکا و اسرائیل غاصب است.
امام جمعه مهریز گفت: باید این شهادت مظلومانه را به امت اسلام ، حضرت ولی عصر (عج) ، شیعیان و تمامی ستمدیدگان و آزادیخواهان جهان تسلیت گفت.
برهان افزود: باید در برابر کفر جهانی و حامیان آنها ایستادگی کرد جون دشمنان با نوکران منطقه ای خود فقط به منافع خود فکر می کنند و حاضرند یک روحانی مظلوم حق گو را به شهادت برسانند.
امام جمعه مهریز در ادامه بر هوشیاری امت اسلام و شیعیان در برابر توطئه های دشمنان و بخصوص نوکران آمریکا و اسرائیل غاصب در منطقه خاورمیانه تاکید کرد.
برهان در ادامه به دیدار ائمه جمعه با مقام معظم رهبری در هفته گذشته اشاره و ضمن بیان برخی از منویات معظم له به تحقق آنها و ولایتمداری مردم تاکید کرد.
امام جمعه مهریز به تصویب موج جدید برخی تحریم ها علیه نظام و انقلاب اسلامی بعد از برجام و مذاکرات هسته ای توسط دولت آمریکا و کنکره این کشور اشاره و آن را بد عهدی و ناشی از خوی استکباری آنها ذکرکرد.
برهان همچنین به اهمیت تعلیم و و تربیت و بخصوص تربیت نسل جوان بر اساس آموزه های دینی و فرهنگی اشاره و خواستار جدیت قاطبه فرهنگیان و مسئولان شد.
 

وی گفت: بر فرهنگیان و دست اندرکاران  آموزش و پرورش است تا در راستای تربیت دینی دانش آموزان  بیش از گذشته بکوشند و وظایف خود را بنحو شایسته انجام دهند.

برهان همچنین وحدت  حقیقی بین حوزه و دانشگاه را زمانی دانست که مسائل دینی مثل حوزه ها در مراکز علمی و دانشگاهی مورد عنایت خاص و درست قرار گیرد.

امام جمعه مهریز  به توطئه برخی افراد در طرح شورایی شدن رهبری نظام اشاره و آن را توطئه ای بزرگ ذکر کرد که باید همگان با بینش و بصیرت مواظب آن باشند و همچنان با ولایتمداری برای تحقق منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بکوشند.

برهان گفت:  راه عزت  کشور در گرو ولایتمداری و ایستادگی است و دشمنان فقط به دنبال منافع خود هستند.

 

ارسال نظرات