مردم مهریز علیه جنایات رژیم آل‌سعود تظاهرات کردند

به دنبال شهادت شیخ نمر راهپیمایی و اعلام انزجار از جنایات رژیم آل‌سعود هم‌زمان با سراسر کشور در شهرستان مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۲۹
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

به گزارش  خبرگزاری بسیج از مهریز: نمازگزاران  شهرستان مهریز امروز همزمان با سراسر کشور در اعتراض به جنایات رژیم سفاک آل سعود و شهادت آیت الله نمر پس از خطبه‌های نمازجمعه راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان  مهریزی ، این اقدام ددمنشانه رژیم آل‌سعود را محکوم و با حضور گسترده و انقلابی خود در مراسم تظاهرات سراسری امروز، اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا‌به‌حق شیخ نمر اعلام کردند و "مرگ آل سعود‌" را فریاد زدند.

این راهپیمایی در شهر مهریز با حضور امام جمعه ، شرکت گسترده و انقلابی مردم ا ولایتمدار از مقابل مسجد جامع ولی عصر (عج) محل نمازجمعه تا حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیا (ص) برگزار شد و مردم با سردادن شعارهایی در محکومیت اسکتبار جهانی و آل سعود خواستار نابودی رژیم آل سعود از طریق کشورهای اسلامی شدند.

مردم ولایتمدار شهرستان مهریز در این راهپیمایی از مجامع بین المللی خواستند به جنایت هولناک و اقدامات خصمانه رژیم آل سعود پاسخی صریح و قاطع داده شود.

ارسال نظرات