خبرهای داغ:
مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان گفت: نقد سازنده و امید بالنده زینت بخش رفتارهای رسانه‎ای باشد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۳۲
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام  حسن گنجی عصر امروز در مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان و گرامیداشت شهید شاخص رسانه کشور محمد علی روحانی فرد اظهار کرد: نقد سازنده و امیده بالنده زنیت بخش رفتار رسانه‎ها باید باشد و هر دو این موضوعات حازئ اهمیت هستند چرا که  امروز ما هم به نقد سازنده و هم  امید بالنده نیاز داریم و هیچ کسی حق ندارد جامعه را از این امید بالنده ناامید کند.

وی با بیان اینکه ناامید کردن مردم یکی از گناهان بزرگ و کبیره است، گفت: امام(ره) نیز از این موضوع که برخی مسئولان در دورانی از انقلاب ملت را ناامید می‎کردند آزرده خاطر بود.

مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: در آستانه انتخابات باید مراقب باشیم که در شعارهای انتخاباتی سیاه نمایی از طریق رسانه‎ها صورت نگیرد.

گنجی شان و جایگاه نماینده مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را بالاتر از انجام برخی بی‎اخلاقی برای کسب آرا دانست و گفت: هر کس به اندازه خودش توشه و قدمی برای اینکه انقلاب به اهداف خود نزدیک شود برداشته است و اینکه بخواهیم در یک رقابت انتخاباتی با تخریب چهره‎های انقلابی بپردازیم جفاء  کردیم.

وی با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه ارزشی باید از کمترین لغزش به دور باشند، ابراز داشت: اصحاب رسانه به عنوان امانت داران جامعه هستند و  نیاز است به قلم و کاغذی که خداوند به آن قسم یاد کرده حرمت بخشیم.

مشاور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان یادآور شد: باید خبرنگاران و اصحاب رسانه قرارگاه رسانه‎ای برای جنگ نرم دشمن را تشکیل دهند و به فعلیت رساندن این مهم حائز اهمیت است و باید با یک انسجام رسانه ای در هر شهرستانی  بن بستی برای اهداف دشمن ایجاد کنیم.

گنجی با بیان اینکه دشمن امروز برای نظام ما سرمایه‎گذاری اقتصادی، فکری و فرهنگی دارد، افزود: 150 کشور در جنگ تحمیلی هشت ساله به صدام کمک کردند 6 هزار تن مواد شمیایی بر علیه رزمندگان ما بکار برد و این  قرارگاه‎ها نظامی ما بود که باعش شد در آن دوران  برابر حجم دشمن ایستادگی کنیم و امروز باید با قرارگاه رسانه‎ای  می بایست در برابر دشمن سد آهنین درست کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم اعضای بسیج رسانه ضمن قرائت بیانه‎ای اعدام آیت الله مجاهد نمر باقر النمر را محکوم کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها