رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا:

آغاز ششمین جشنواره فیلم عمار با ۱۵ اکران کننده در صومعه‌سرا

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه سرا گفت: ششمین جشنواره فیلم عمار با ۱۵ اکران کننده در صومعه‌سرا آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۳۵
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، سیدمحمدجواد جعفری در نشست با اکران‌کنندگان جشنواره مردمی فیلم عمار که در سالن جلسات آموزش و پرورش صومعه سرا برگزار شد، اظهار کرد: مبارزه در جنگ نرم با روش هنر و فیلم و از بین بردن آثار جنگ نرم در بین جوانان و جایگزین کردن الگوهای مناسب و پیامهای مفهومی زیبا در قالب فیلم از مهمترین اهداف این جشنواره است.

وی با بیان اینکه جشنواره فیلم عمار به ششمین دوره خود رسیده که از دوره چهارم به بعد در صومعه سرا فعال شده است، افزود: تا کنون بیش از ۴هزار اثر به دبیرخانه جشنواره فیلم عمار ارسال شده که آثار برتر، برگزیده و متناسب با محل اکران پارک، مسجد، مدرسه و … در صومعه سرا اکران می‌شود.

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه در طول سال این فیلم‌ها در جاهای مختلف اکران می‌شود، گفت: دوران طلایی اکران آثار از اواسط دی‌ماه تا پایان دهه فجر است.

جعفری با بیان اینکه آموزش و پرورش در بخش اکران فیلم‌ها در مدارس بسیار همکاری کرده است، تصریح کرد: تا کنون بیش از ۸۰۰ دانش آموز صومعه سرایی از این فیلم ها بهره مند شده اند که در صددیم این تعداد را به ۱۵۰۰نفر برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: حجاب ، فعالیت های فرهنگی ، انقلاب اسلامی ، اقتصادمقاومتی ، سبک زندگی ، تبعات ماهواره ، امید و انتظار ، بصیرت افزایی ، اقتصاد بدون رباء از جمله موضوعات فیلم ها است.

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه‌سرا با بیان اینکه این جلسه برای اولین بار در شهرستان با حضور ۱۵ اکران کننده برگزار شد، اظهار کرد: هرساله همراه با شروع جشنواره و آغاز اکرانها یک کار فرهنگی اجرا می شود که امسال نیز بحث #پویش_مردمی_جبهه_مقاومت  اجرا خواهد شد.

جعفری افزود: سال گذشته یکی از آثار تولید شده حکایت زندگی یک پیر زنی به نام ننه عصمت بود که در  ۸ سال دفاع مقدس برای رزمندگان دستکش میبافت و برای شان میفرستاد تا درهوای سرد مرهمی برایشان باشد.

وی با بیان اینکه پس از پایان جنگ نیز در طول این مدت برای مرزبانان دستکش میبافت و به آنها میداد، گفت: ننه عصمت در این جشنواره پیامی به مردم ایران داد و در آن کلیپ به مردم ایران میگوید که همه برای مرزداران و کسانی که در سوریه هستند دستکش ببافند و برایشان ارسال نمایند و به#پویش_مردمی_حمایت_از_رزمندگان_جبهه_مقاومت بپیوند …

رابط جشنواره فیلم عمار در صومعه سرا تصریح کرد: در همینجا از تمامی همشهریان دلسوز تقاضا میشود در صورت تمایل دستکش ، کلاه یا شالگردن بافته و آنهارا در محلهای اکران جشنواره عمار در سطح شهر یا روستاها به مسئولان جشنواره ارائه کنند و یا با شماره ۰۹۳۳۲۲۶۰۳۷۱ (جعفری) تماس حاصل نمایند.
جعفری خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است مکان های اکران فیلمها، مساجد – حسینیه ها – هیئت ها – مدارس – دانشگاه ها -پارکها – خانه شهید یا جانباز – مجلس و مهمانی های خانگی و… می‌تواند باشد.

وی اظهار کرد: همچنین اگر هریک از شهروندان علاقه به پخش آثار دارند میتواند اکران کننده شوند و جهت دریافت فیلمها با شماره ۰۹۳۳۲۲۶۰۳۷۱ (جعفری) تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات