خبرهای داغ:
استاد دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه گلستان:

سطح کیفی خبرنگاری استان گلستان افزایش پیدا کرده است

استاد دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه گلستان گفت: در استان گلستان دوره آموزشی‎های مختلفی در طی سال‎ها گذشته برگزار شده و شاهد آن هستییم که سطح کیفی خبرنگاری گلستان افزایش پیدا کرده است.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۴۰
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، هادی طوماری عصر امروز در حاشیه مراسم روز قشر بسیج رسانه استان گلستان و همچنین گرامیداشت یاد شهید روحانی فرد شهید شاخص بسیج رسانه کشور گفت: با توجه به تعدد رسانه‎های مجازی و مکتوب آموزش می‎تواند محور پیشرفت رسانه‎ها در حوزه کیفی باشد.

وی با بیان اینکه افزایش کیفیت نقش به سزایی در جذب مخاطب دارد، گفت: هزاره سوم متعلق به رسانه‎های محلی است و مردم دوست دارند با توجه به ارزش خبری مجاورت از حوادث و اتفاقات پیرامونی و تاثیرات آن برجامعه زندگی خود آگاه شوند.

استاد دوره آموزشی خبرنگاری بسیج رسانه گلستان گفت: در استان گلستان با توجه به تعدد نشریات دوره آموزشی‎های مختلفی در طی این سال‎ها برگزار شده است و سطح کیفی خبرنگاری استان گلستان افزایش پیدا کرده است.

طوماری با بیان اینکه در بسیج رسانه و برای نخستین بار در شمال کشور امروز شاهد برگزاری دوره خبرنگاری پیشرفته هستیم، گفت: با توجه به ظرفیت استان گلستان می‎توان قدم‎های خوبی برای تربیت مربی آموزشی در این استان برداشته شود.

وی یادآور شد: این دوره در سطح خوبی با حضور اساتید مجرب و برجسته از مرکز کشور برگزار شده و امید است تا دو سال آینده استان گلستان به سمت تربیت اساتید برای آموزش خبرنگاری حرکت کند و در این مهم خود کفا شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها