خبرهای داغ:
خبرگزاري بسيج: امام جمعه اهر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به مطرح كردن ايران به عنوان حامي تروريسم در پارلمان امريكا، گفت: جای تعجب است تروریست های جهانی و ناقضان حقوق بشر در جهان، به ایران مارک حامی تروریسم بودن زده و ایران را ناقض حقوق بشر جلوه می دهند.
کد خبر: ۸۶۱۷۸۶۷
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج در آذربايجان شرقي، حجت الاسلام جواد حاجي زاده افزود: این ها از جبهه مقاومت و آنهایی که از مظلومان عالم دفاع می کنند، به عنوان تروریست تعبیر می كنند، در صورتیکه مبارزان واقعی با تروریسم خود ایران و هم پیمانان ایران هستند که هر روزه شاهد تشییع پیکرهای مطهر شهدای مدافع حریم هستيم.

وي به جنایات عربستان در یمن و اعدام شيخ نمر اشاره كرد و اظهار داشت: آل سعود به خاطر سرپوش گذاشتن به جنایات خود، قطع رابطه با ایران را اعلام کردند که واقعاً عملی مضحک بود چراكه در حالی که دنیا آماده ایجاد رابطه با ایران اسلامی است، چند کشور کذایی می خواهند با جمهوری اسلامی قطع رابطه كنند كه ما نیازی به رابطه با انسان های ظالم، قلدر، بی منطق و جنايتكار نداريم.

حجت الاسلام حاجي زاده با بيان اينكه مراکز دیپلماتیک بايد محفوظ باشند، يادآوري كرد: این ها تعرض به مراکز دیپلماتیک خود در تهران و مشهد را بهانه قرار داده اند که خود این قضیه نيز مشکوک بوده و عوض اینکه قضیه را مورد بررسی قرار بدهند با دیوانگی سفارت ایران را در صنعا مورد حمله هوایی موشکی قرار می دهند.

وي با توجه به حساسيت امريكا به صنعت موشكي ايران، خاطرنشان كرد: صنعت موشکی ایران بدون بازگشت بوده و همچنان به پیشرفت خود ادامه خواهد داد و طبق فرمايش رهبر فرزانه انقلاب، این موشک ها و تجهیزات نظامی صرفاً جنبه دفاعی دارند، ولي بدخواهان نظام اسلامی باید بدانند، اگر زمانی لازم باشد موشک ها، آماده پرتاب به سوی آنها هستند.

امام جمعه اهر در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به ديدار رهبري با ائمه جمعه سراسر كشور، بيان داشت: در این دیدار، رهبري نکات بسیار مهمی را در دو محور نماز جمعه و اهمیت آن و انتخابات یادآور شده و فرمودند: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است.

وي ادامه داد: طبق فرمايش رهبري، نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است بنابراين لازم است نماز جمعه را سهل نشمرده و بدانیم آنهایی که در نماز جمعه شرکت نمی كنند با توجه به متون دینی بسیار غافل هستند.

حجت الاسلام حاجی زاده موضوع انتخابات و رعایت فرآیند قانونی و حق الناس بودن انتخابات را دیگر محور بیانات رهبری برشمرد و افزود: امام خامنه اي(مدظله العالي) هشدار دادند كه عده ای فرصت طلب و افراد مسئله دار می خواهند به نوعی کاری بکنند که انتخاباتی را که ثمره زحمت مردم، مسئولان، هیئت های اجرائی و نظارتی است، نامطمئن جلوه دهند.

وي با توجه به فرمايش هاي رهبري، تاكيد كرد: باید آگاه باشیم كه امریکا در صدد ایجاد فتنه یا وارد كردن عناصر خود به مجالس خبرگان و شورای اسلامی است تا بتواند در دراز مدت، افکار شوم خود را در جامعه اجرا كند.

ارسال نظرات