امام جمعه اردکان :

امروز خطر نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر از خطر نفوذ اقتصادی و سیاسی است

امام جمعه اردکان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ و خطرات آن گفت : امروز خطر نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر از خطر نفوذ اقتصادی و سیاسی است .
کد خبر: ۸۶۱۷۸۹۴
|
۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان ؛ حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در مراسم یادواره شهیدان مهدی فتوحی و میرزا مهدی علیمحمدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدای بزرگوار گفت : امروز ملت ایران در حال مبارزه همه جانبه با استکبار است و مردم ما افسران جنگ نرم با دشمن هستند .

وی افزود : امروز بیش از 7 هزار شبکه از طریق ماهواره قابل دریافت است و این شبکه ها هجمه های زیادی بر علیه ملت ایران انجام می دهند بویژه در زمینه تهاجم فرهنگی بسیار فعال هستند .

امام جمعه اردکان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه نفوذ و خطرات آن گفت : امروز خطر نفوذ فرهنگی دشمن بیشتر از خطر نفوذ اقتصادی و سیاسی است .

وی گفت : کشور ما امروز از نظر دفاعی و امنیتی در اوج قرار دارد و این مطلب را همه می دانند و حتی دشمن هم به آن اذعان دارد ولی در زمینه فرهنگی باید بیشتر تلاش کنیم تا راه نفوذ فرهنگ غرب را ببندیم و به سوی حکومت اسلامی ناب قدم برداریم .

حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر اظهار داشت : دشمن چشم طمع به امنیت کشور ما دوخته است و تلاش دارد ما را از نظر امنیتی تهدید کند اما هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در داخل کشور و در مرزها این توطئه ها را خنثی کرده است .

وی با اشاره به توانمندیهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و خودکفایی در زمینه دستیابی به دانش و ساخت این تجهیزات افزود : امروز بخشی از دستاوردهای نظامی ما در سرزمین عراق و سوریه برای مبارزه با دشمنان اسلام مورد استفاده قرار می گیرد .

امام جمعه اردکان گفت : دشمنان ما و بویژه استکبار جهانی قصد دارند در ایران تحول ایجاد کنند و ما را به دوران گذشته باز گردانند تا بتوانند سرمایه های ما را به غارت ببرند و با ایجاد شبهه در اذهان مردم و بویژه جوانان آنان را به نظام اسلامی بدبین کنند .

وی در پایان از برگزار کنندگان این یادواره و بویژه جوانان محل که در این را تلاش زیادی انجام داده اند تشکر و قدردانی کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار