خبرهای داغ:
خطیب موقت جمعه جهرم گفت: نابودی آل‌سعود نزدیک شده و این حرکاتی که آن‌ها امروز انجام می‌دهند دست‌وپا زدن پیش از مرگ است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۱۷
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

حجت‌الاسلام محمدحسین مدبر در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره اهمیت بحث تبری و تولی در اسلام اظهار داشت: آن چیز که شیعه را از بقیه فرق اسلامی جدا می‌کند همین موضوع تبری و تولی است.

وی افزود: در اسلام ما درود، مرگ، دوست و دشمن وجود دارد و امروز نمی‌شود گفت من کسی را دوست دارم اما با دشمنان او مشکلی ندارم.

خطیب موقت جمعه جهرم خاطرنشان کرد: یکی از مسئولان رده بالای جمهوری اسلامی در سال‌های گذشته هنگامی که شعار مرگ بر آمریکا و استکبار را سر می‌دادند می‌گفت ما مخالف شعار مرگ هستیم که این حرف اشتباهی است و باید در شیعه دشمنی با دشمنان خدا نمود روشن داشته باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه شاخص و علم شیعه را مسئله برائت دانست و گفت: اگر ما امروز و در زمان فعلی بخواهیم از کسی و جریانی برائت جوییم و مرگ را نثار او کنیم، آل‌سعود را باید دشمن خدا و اهل‌بیت بدانیم و این معنای برائت از دشمن خدا است.

وی ادامه داد: امروز ضربه‌ای که آل‌سعود به اسلام در تمام دنیا زده هیچ مسیحی و یهودی نزده است و این‌ها قصد ریشه‌کن کردن اسلام را دارند و ما هیچ شکی در غیرمسلمان بودن آن‌ها نداریم.

مدبر به پایین آوردن قیمت نفت به زیر 30 دلار اشاره کرد و گفت: این نوکری آل‌سعود از استکبار است که می‌خواهد خوش‌خدمتی کند و مسئولان نظام جمهوری اسلامی به‌خوبی توانسته‌اند مملکت را اداره کنند که جای تشکر دارد و ما یقین داریم که سرانجام این ارزانی نفت موجب روی پای خود قرار گرفتن ایران خواهد شد.

خطیب موقت جمعه جهرم در مورد شهادت آیت‌الله نمر باقر النمر اظهار داشت: آل‌سعود نه‌تنها خونریزی را در کشورهای اسلامی مانند یمن، سوریه، عراق دنبال می‌کند بلکه به مردم خود نیز که طلب حق قانونی و انسانی دارند نیز رحم نمی‌کند و بارزترین نمونه آن شهادت آیت‌الله نمر با مظلومیت تمام است که دنیا دید و ساکت ماند.

به گزارش فارس، در پایان نماز جمعه این هفته مردم‌ جهرم با راهپیمایی خود جنایت آل‌سعود در به شهادت رساندن آیت‌الله نمر را محکوم کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها