خبرهای داغ:
فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران:
عباس زاده با تصریح اینکه بسیج تمام اقشار مختلف مردم را دربر می‌گیرد، گفت: بسیج در طول دوران انقلاب نشان داده است که در حل مشکلات و حوادث کشور نقش اول را ایفا می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۲۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸
داوود عباس‌زاده، فرمانده بسیج راه آهن جمهوری اسلامی ایران در همایش بسیجیان اداره‌کل راه آهن فارس، با تأکید بر اینکه بسیج با هیچ چیز قابل غیاث نیست، افزود: بسیج هیچ اداره یا دستگاه و یا لباسی نمی‌شناسد و همه اقشار و عموم جامعه اسلامی را در بر می‌گیرد و همچنین نشان داده است که در حل مشکلات و حوادث کشور نقش اول را ایفا می‌کند.
عباس‌زاده با تصریح اینکه اقدامات و ویژگی‌های بسیج اندیشه، تدبیر و آینده‌نگری حضرت امام خمینی(ره) در تشکیل این نهاد انقلابی را نشان می‌دهد، گفت: اگر روزی مردم به فرمان نائب امام زمان(عج) به جبهه روانه شدند و امام زمان(عج) خود را ندیدند ولی عمل به فرمان نائبش انجام دادند و مقابل خودخواهی‌های دشمنان ایستادگی کردند، نشان دادند که از مردم زمان امامان معصوم با بصیرت‌ترند.
فرمانده بسیج راه آهن کشور ادامه داد: امروزه هرچه رو به جلو می‌رویم مسئولیت‌ها در جامعه سخت‌تر می‌شود و خدماتی که به جامعه اسلامی در هر سِمّت و جایگاهی می‌شود مزد آن کمتر از اجر رزمندگان دفاع مقدس نخواهد بود چرا که کشور اسلامی روزی در جنگ علیه کفر و استکبار بسیج شده بود و امروز باید در خدمت و سازندگی به جامعه همه بسیج شویم.
عباس‌زاده در مورد اهمیت خدمت به مردم در جامعه اسلامی گفت: امام(ره) می‌فرماید بهترین و بزرگترین راه مبارزه با آمریکا، خدمت به مردم است لذا این خدمت به مردم است که باعث می‌شود ویترین و شکل نظام اسلامی را در جهان خوب و مبت نشان دهیم و به کشور خود ارزش دهیم و اگر غیر از این باشد این چنین می‌شود که منکرات و بدی‌ها  جای خوبی‌ها را بگیرند.
وی اظهار کرد: اگر نسبت به مردم و خون شهدا در راستای اعتلای نظام قدم بر نداریم و نظام را به زیر سئوال ببریم جزو نفرین شدگان در زیارت عاشورا که شامل شایعت و بایعت می‌شوند قرار خواهیم گرفت لذا باید بدانیم که مملکت اسلامی به انسان‌هائی نیاز دارد که باعث زینت و خوبی کشور شده و موجب الگوگیری سایر کشورها از نظام اسلامی ما شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها