خبرهای داغ:
حجت الاسلام حاجی پور با اشاره به وقایع اخیر منطقه، گفت: امروز هدف عربستان و هم‌پیمانانش تداوم راه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب جهت محو کردن دین اسلام است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۲۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰
حجت‌الاسلام والمسلمین عباس حاجی‌پور، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز در همایش بسیجیان اداره‌کل راه آهن فارس با اشاره به وقایع اخیر منطقه گفت: امروز هدف عربستان و هم‌پیمانانش تداوم راه استکبارجهانی و اسرائیل غاصب جهت محو کردن دین اسلام است.
وی اظهار کرد: دولت عربستان و حکومت آل سعود با جنایت‌های خود در منطقه و جهان اسلام در حقیقت جاده صاف‌کن آمریکا و اسرائیل در منطقه شده است و برنامه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام را اجرا می‌کنند.

حاجی‌پور همچنین، ضمن محکومیت اعدام شهید آیت‌الله نمر در عربستان گفت: خون به ناحق ریخته شیخ نمر توسط آل سعود به یاری خداوند متعال گریبان‌گیر آل سعود خواهد شد و این دولت باید بداند خیانت‌های که به جهان اسلام انجام می‌دهد یک روز همانند دولت بعثی عراق به خودش بر خواهد گشت و چنین دولتی در جهان اسلام لیاقت کلیدار بودن حرم امن الهی را ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در ادامه به فرمایشات حضرت امام خمینی(ره) در خصوص پرهیز از اسلام آمریکائی اشاره کرد و گفت: امروز در منطقه و برخی از کشورهای به ظاهر اسلامی شاهد ترویج اسلام آمریکائی هستیم در حالیکه امام خمینی(ره) مکرر در مورد ترویج  اسلام آمریکائی هشدار می‌دادند و امروز چیزی که در برخی از کشورهای اسلامی و در راس آن کشور عربستان را مشاهده می‌کنیم ترویج اسلام آمریکائی است.

وی بیان کرد: اختلاف در بین شاهزادگان سعودی به اوج خود رسیده که این موضوع در برخی از رسانه‌های غربی نیز اشاره شده است ضمن اینکه دولت آل سعود باید بداند که در آتشی خطرناک در منطقه باز می‌کند چراکه جنایات او نظیر حمایت‌هایش از گروهک‌های تروریستی در سوریه و عراق و حمله به مردم مظلوم یمن و حمایت از شیعه کشی در نیجریه و سرکوب مردم بحرین و شهادت زائرین در حج در حادثه منا یک روز دامن خودش را خواهد گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها