خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع):

امنیت ایران ‌در خارج از مرزها‌ تأمین می‌شود

سردار اباذری با بیان اینکه امروز امنیت ایران ‌خارج از مرزها و با مجاهدت‌های مدافعان حرم تأمین می‌شود، گفت: ‌دیگر شیعه نمی‌گذارد تا زینب‌ها (س) را به اسارت ببرند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۲۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۸

سردار حمید اباذری عصر امروز در مراسم اربعین شهید مدافع حرم علیرضا قلی‌پور در مسجد جامع قیروکارزین اظهار داشت: شهدا کسانی بودند که چشم سر را بسته و با چشم دل قدم در این راه گذاشتند و صاحب توفیقی الهی شدند.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی برای احیا و نجات خود نیاز به شهادت و خون دارد بیان داشت: همزمان با تولد فرهنگ شیعی، فرهنگ شهادت و ایثار نیز متولد شد و امروز دشمن سعی در گرفتن این فرهنگ از جامعه دارد.

اباذری با بیان اینکه در مراسم تشییع شهید قلی‌پور یکی از بزرگ‌ترین تجمعات دوران تاریخ قیروکارزین اتفاق افتاده تصریح کرد: دشمنان هرچه می‌خواهند توطئه کنند اما این کوردلان باید بدانند که این علیرضاها هستند که با قیام و تزریق خون خود به جامعه اسلامی به آن حیات دوباره می‌بخشند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) ‌گفت: امروز سران استکبار و رژیم صهیونیستی به خود می‌بالند که مسلمانان با پول کشورهای اسلامی و با سلاح‌های آلوده به خون غرب یکدیگر را به دست خودشان می‌کشند.

این مقام مسئول در پاسخ به عده‌ای بی‌بصیرت که می‌گویند که ما در سوریه و سایر نقاط چه می‌کنیم، بیان داشت: امروز امنیت ایران اسلامی در خارج از مرزها و با مجاهدت‌های مدافعان حرم تأمین می‌شود و پس از یک‌هزار و 400 سال عباس‌ها (ع) به هزاران نفر تکثیر شدند و دیگر شیعه نمی‌گذارد تا زینب‌ها (س) را به اسارت ببرند.

اباذری افزود: در شهرهای ما افراد بسیاری می‌میرند اما کجایند آنان که با خون خود خون‌ها را به جوش‌وخروش آورده و با چشم باز مرگ را انتخاب کرده و معامله‌ای این‌چنین عظیم با خدا کنند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) بیان داشت: در کشور ما این حرکت‌ها در ظاهر مبارزه با تکفیر و در باطن مقابله با کفر جهانی بوده چراکه انقلاب ما صدای رسای مظلومان است.

وی بابیان این‌که عظمت ما در جهان به دلیل همین ایستادگی در برابر ظلم است تصریح کرد: دشمن امروز از علیرضاها می‌ترسد چراکه خوب دانسته ما با دو بال سرخ و سبز کربلا و انتظار به‌پیش می‌رویم و دلیل هجمه دشمن در میدان جنگ سخت و نرم در مرزها و خارج از مرزها نیز همین است.

فاتح قایق‌های متجاوز انگلیسی با اشاره به رهنمودهای مقام عظمای ولایت در مورد مبحث نفوذ دشمن گفت: امروز دشمن به‌جز نفوذ فرهنگی و سایر عرصه‌ها قصد دارد که با ظاهری آراسته و فریبنده نفوذ فیزیکی در کشور داشته باشد و این دشمنان قسم‌خورده انقلاب کسانی هستند که فریب اساس کارشان است چرا که دستی را برای دوستی دراز کرده و با دست دیگر تحریم‌های جدید علیه کشور امضا می‌کنند.

اباذری با تأکید بر بصیرت‌افزایی افزود: باید نگاه ما به انگشت اشاره و نشانه‌های رهبرمان باشد چرا که کلید پیروزی ما در گرو فرمان‌برداری از ولی‌فقیه و رهبری است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها