خبرهای داغ:
معاون سیاسی ستاد کل سپاه در جمع فرهنگیان بسیجی فارس:
نوری گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دو قطبی و اختلاف در کشور است و مانع تراشی برای اجرای برجام نیز با همین هدف دنبال می شود.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۳۸
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۸

نشست بصیرتی فرهنگیان بسیجی با حضور دکتر نوری معاون سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران برگزار شد.

دکتر نوری معاون سیاسی ستاد کل سپاه در جمع بسیجیان فرهنگی زرقان با اشاره به کارشکنی های استکبار در اجرای برجام گفت: هدف آمریکا ایجاد جامعه دوقطبی و اختلاف در کشور است.

هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دوقطبی در کشوراست

معاون سیاسی ستاد کل سپاه در همین زمینه گفت: آمریکا با بکارگیری نیروهای زبده و تئوریستینهای برجسته خود در 1976 کمیته ای تشکیل داد تا جهان آن زمان را از حالت دوقطبی خارج کند و تنها ابر قدرت جهان آمریکا باشد و هدف اصلی آنها فروپاشی قطب شرق یعنی اتحاد جماهیر شوروی بود.

این کمیته خروجی که برای تحقق هدف خود داشتند را اینگونه ارائه کردند: ایجاد نافرمانی مدنی، ایجاد نبرد رسانه ای، نفوذ در شوروی

این کمیته پس از فروپاشی قطب شرق به دلیل ظهور انقلاب اسلامی ماموریت جدیدی یافت و آن مقابله با تمدن اسلامی ایران بود زیرا انقلاب اسلامی توانایی زیر سئوال بردن تمدن غرب را داشت و دارد.

وی در همین زمینه به شیوه های مختلف دشمنی دشمن اشاره کرد و از شکست آنها در مقاطع مختلف نام برد .

مسئول واحد دانش و پژوهش معاونت سیاسی ستاد کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع فرهنگیان بسیجی زرقان گفت: هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دو قطبی و اختلاف در کشور است و مانع تراشی برای اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) نیز با همین هدف دنبال می شود.

معاون سیاسی ستاد کل سپاه جنگ 8ساله را یکی از مقاطعی نام برد که در آن ایران ، آمریکا را تحقیر کرد.

مورد دیگری که می توان از صدها مورد تحقیر آمریکا توسط انقلاب اسلامی نام برد جمله تاریخی امام خمینی (ره) بود که فرمود" آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند"

دکتر نوری همچنین 9دی 88 را تبلور عینی قدرت مردمی جمهوری اسلامی ایران دانست که سیلی محکمی بر صورت دشمنان نواخته شد و مردم نشان دادند اگرچه 30 سال از انقلاب گذشته اما مردم همچنان پشتیبان حکومت و ولایت فقیه هستند . این اقدام انقلابی مردم در حالی بود که دشمنان چشم امید زیادی به فتنه 88 داشتند و امید آنها با بصیرت مردم نقشه بر آب شد.

دکترنوری راهبرد تمدنی امام راحل را به چند مرحله تقسیم کرد: ریشه کنی رژیم 2500ساله شاهنشاهی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشوری اسلامی به تمام معنا، تشکیل تمدن اسلامی با محوریت حضرت حجت

ولذا استکبار تمام برنامه های خود را به گونه ای متمرکز کرده تا از ایجاد چنین تمدنی جلوگیری کند و در سنوات گذشته به هر شکلی که توانسته اقدام نموده است.

اما تا زمانی که در این کشور از ولایت فقیه که میراث امام راحل هست پیروی شود ، دشمن کاری از پیش نخواهد برد و به همین دلیل تا زمانی که ولایت فقیه باشد دشمنی دشمن ادامه خواهد داشت.

متاسفانه امروز برخی رجال سیاسی در حال القاء این مطلب هستند که دشمن دست از دشمنی خود برداشته است.

اما اینگونه نیست و فقط دشمن روش خود را عوض کرده و از دستکش مخملی استفاده کرده است.

معاون ساسی ستاد کل سپاه با اشاره به مواضع رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا سه روش برای مقابله با روشهای دشمنی دشمنان ارائه کرده اند:

- دشمن را خوب بشناسیم و بدانیم که او همان دشمن دیروز هست.

متاسفانه برخی با حرفهای خود در حال کم رنگ کردن دشمنی دشمنان هستند و لذا مقام معظم رهبری، داشتن بصیرت را به مسئولین و مردم توصیه کردند، بصیرتی که به دنباله و قضایا توجه کند و از اتفاقها درس بگیرد تا از تکرار تاریخ پیشگیری کند.

مصداق فتنه ها را در جمل و بعد از آن صفین و نهروان را می توان دید و اگر در جمل و بعد از آن بصیرت بود ،آن اتفاقها نمی افتاد و شاید صفین و نهروان شکل نمی گرفت.

-حرکت به سوی آرمانهاباید مستمر و بدون خستگی باشد

-حفظ روحیه انقلابی

دکتر نوری با اشاره به کلام امام خمینی (ره) که فرموده اند" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد"گفت: تا زمانی که مردم پشتیبان نظام ولایی باشند ، دشمنی دشمن اثری نخواهد داشت.

دکتر نوری معاون سیاسی ستاد کل سپاه در ادامه با اشاره به انتخابات 7 اسفند ، همگان را به هوشیاری دعوت کرد و گفت: متاسفانه سخنانی به گوش می رسد تا مجلس خبرگان را که جایگاه والایی دارد ،وارد عرصه حزبی و دوقطبی نمایند" مجلس خبرگان محل ورود خبرگان استخوان خورد کرده در دین هست نه جولانگاه جریانهای سیاسی ، زیرا جایگاه این مجلس بسیار والاتر از این موضوعات هست.

دکتر نوری با اشاره به ورود هیأتهای مختلف سیاسی و تجاری از کشورهای اروپایی به دیدار های مختلف آنان اشاره کرد و با اشاره به این مطلب که بیش از دیدارهای مرتبط ، دیدارهاو برنامه های غیر رسمی دارند که این سئوال را ایجاد می کند که هدف از این دیدارها و برنامه های غیر رسمی چیست؟ لذا باید در مقابل جریان نفوذ هوشیار بود.

لازم به ذکر است در این نشست حجت الاسلام موحدی امام جمعه زرقان و مسئولین سپاه و آموزش و پرورش زرقان، بسیجیان فرهنگی را همراهی می کردند.

هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دوقطبی در کشوراست

هدف دشمنان جمهوری اسلامی ایجاد جامعه دوقطبی در کشوراست
ارسال نظرات
پر بیننده ها