امام جمعه بیله سوار:

مسجد جمعه بیله سوار نیازمند بازسازی

ساختمان مسجد جمعه نیازمند بازسازی بوده و مردم و مسئولان در احیای این مسجد همکاری داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۴۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیلسی، امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به کلمات قصار امام علی علیه السلام گفت: هرکس بین خود و خدای خود را اصلاح کند خداوند نیز بین او و مردم را اصلاح می کند.

وی به مطلب دیگری از فرمایشات گهربار حضرت امیر در کتاب شریف نهج البلاغه اشاره کرد و گفت: هر کسی در امور مربوط به آخرت خود را اصلاح کند خداوند نیز دنیای او را اباد خواهد کرد.

امام جمعه بیله سوار در شرح سومین مطلب از حکمت 89 نهج البلاغه عنوان کرد: هرکسی در باطن خود موعظه کننده داشته باشد(وجدان) از سوی خداوند او در برابر خطرات حفظ خواهد شد .

حجت الاسلام قیلسی به فرمایش امام باقر علیه السلام در کتاب اصول کافی نیز اشاره کرد و گفت: هیچ بنده ای نیست مگر امر خدا را به هوای نفس مقدم و ترجیح دهد و چنین شخصی را خداوند کافی است و روز و شب برای او برای رسیدن به روزی ضامن خواهد شد.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود به بیانات مهم مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور در دو محور اشاره کرد و گفت:ایشان در اهمیت و جایگاه نماز جمعه و بحث انتخابات فرمایش مهمی را ایراد نمودند.

وی در ادامه تشریح بیانات مقام معظم رهبری با بیان اینکه باید قدردان نعمت های خداوند در اهدا نماز جمعه که به برکت انقلاب به مردم هدیه داده شده است گفت: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه نماز جمعه قلب فرهنگی هر شهری است گفت: در بحث سبک زندگی دشمن در تلاش است که نحوه زندگی را به سبک زندگی غربی تبدیل کند.

حجت الاسلام قیلسی گفت: ساختمان مسجد جمعه باید بازسازی شود و از دولتمران و مردم خواست در تجدید بنای مسجد جمعه کمک و مساعدت لازم صورت دهند.

وی در ادامه با اشاره به اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان که توسط رژیم آل سعود به شهادت رسید گفت: متاسفانه اعتراض های صورت گرفته علیه این رژیم جواب نداد و این رژیم 47 نفر به همراه شیخ نمر را اعدام کرد.

امام جمعه بیله سوار در پایان به قیام مردم قم در 19 دی ماه سال 56 اشاره کرد و گفت: این قیام خونین مردم قم آغازی بر حرکت زنجیره ای مردم تا رسیدن به انقلاب اسلامی شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار