صلاحیت افراد در نامزدی برای مجلس شورای اسلامی با معیار افزایش ثبت نام نامزدها نیست مهم اصل عمل بر معیار قانون اساسی است.
کد خبر: ۸۶۱۷۹۴۶
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام سید محسن محسنی خطیب این هفته نماز جمعه خلخال با اشاره به نزدیک شدن به موعدانتخابات گفت: درست است که با افزایش ثبت نام نامزدها برای انتخابات مجلس در کشور را شاهد هستیم ولی صلاحیت افراد در نامزدی برای مجلس شورای اسلامی با معیار افزایش ثبت نام نامزدها نیست مهم اصل عمل بر معیار قانون اساسی است.

وی به وضعیت رکود اقتصادی در کشور اشاره کردو گفت: هر چندمردم مصمم هستند به دولت کمک کنندودولت نیز مصمم برای حل مشکلات مردم ولی در برابر 20 میلیارد قاچاق کالا و از بین رفتن دو میلیون فرصت شغلی در کشور را چه کسی جوابگو است.

محسنی اظهار داشت : آیا گمرگ سکوی واردات است یا صادرات و در هشت ماهه اول سال بیش از 12 تن سنگ پای چینی از کشور چین وارد کشور شده ، چه مفهومی دارد، چرا باید در حالی بیش از سه میلیون تن فولاد مرغوب درانبارها موجود است بیش از2/7 میلیون تن فولاد از کشورهای دیگر وارد شود.

وی به واردات مصنوعات وصنایع چوب چین و ترکیه در شهرستان خلخال اشاره کردو گفت: ولی ما خود دارنده این صنعت هستیم و با خواب صنایع چوبی کشور بر واردات این محصولات اضافه می شود و این یعنی حرکات ضد اقتصاد مقاومتی که بایددولت تدبیر لازم را برای فعال سازی واحد های تولیدی کشورو حمایت از صنایع داخلی را به کار گیرد.

محسنی به دیدار ولی امر مسلمین با ائمه جمعه کشور در هفته گذشته اشاره و گفت: در این همایش از سوی رهبر معظم انقلاب مواضع حفظ نظام، صیانت از کشور ، توان موشکی را یادآور شده و بر ضرورت آگاه سازی جامعه توسط ائمه جمعه کشور تاکیدکردند.

محسنی در پایان بخش سخنان خود گفت: د رحال حاضر بیش از 845 قرارگاه فرهنگی به عنوان نما زجمعه از سوی فعال است که بیش از 100 نماز جمعه نیز از سوی اهل تسنن کشور برگزار می شود که شایسته تقدیر است.

ارسال نظرات