خبرهای داغ:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون دشمن از تمام توطئه‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی استفاده کرده است، گفت: در فتنه 88 دیدیم که منافقین و سلطنت‌طلب‌ها متحد شدند.
کد خبر: ۸۶۱۸۰۷۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا زاکانی شامگاه جمعه در اجتماع بسیجیان استان قم که به مناسبت گرامیداشت قیام 19 دی در مجتمع فرهنگی امام خمینی برگزار شد بیان کرد: به برکت خون شهداست که ما می‌توانیم بعد از گذشت 37 سال پیرامون انقلاب اسلامی و شرایط خطیر آن صحبت کنیم.

وی سه ویژگی اسلام، رهبری و مردم که در بیانیه آیت‌الله نوری همدانی قرائت شد را از مهمترین ارکان ساختاری انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مردم ایران از منطق بالایی برخوردار هستند و اسلام را از مهمترین عناصری حیاتی خود می‌دانند و با رهبری عهد بسته‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی و با برکت خون شهدا و هدایت و رهنمودهای رهبری ما می‌توانیم امروز برای سرنوشت خود تصمیم بگیریم.

زاکانی گفت: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی موجب خوشحالی مستضعفین شد؛‌ این انقلاب از طرفی‌شکل گیری دشمنانی داخلی و خارجی را به دنبال داشت و از طرفی عنوانی همچون ضد انقلاب را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه افرادی در ابتدای حرکت انقلاب با افکار سکولار و متحجر در مقابل امام ایستادگی کردند افزود: آنان با شعار عامه پسند به تقویت رژیم شاهنشاهی می‌پرداختند.

وی افزود: امام خمینی با شناخت اسلام و خودسازی به ساخت دیگران پرداخت و در مسیر قیام و اصلاح جامعه قیام کردند و دشمنان داخلی و خارجی نظام و اسلام سیلی محکمی از او خوردند.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه انقلاب امام خمینی منجر به برملا شدن نقشه اسلام گرایان غربی در عربستان و ترکیه شده است افزود: همه مستکبران در طول این سال‌ها به اشکال گوناگون به مبارزه با انقلاب پرداختند.

وی گفت: در این سال‌ها هیچ گاه منافقین، سلطنت طلب‌ها و ضدانقلاب‌ با همدیگر متفق نشده بودند و حدود پنج سال پیش در فرانسه این منافقین گرد هم آمدند و بر آن شدند تا گسل‌ها را در مسیر منهدم کردن انقلاب فعال کنند.

زاکانی گفت: در دوران پس از انقلاب نظام سلطه آمریکا با ایران در چندین مرحله به مبارزه پرداخته است که با رهنمودهای امام خمینی و خلف صالحشان یعنی مقام معظم رهبری به نتیجه‌ای نرسیده است.

وی تشدید تهاجم و اختلاف بین مسئولان با یکدیگر را از دیگر مصادیق مبارزه خواند و گفت: در فتنه 88 کوشیدند علاوه بر تهدیدات نظامی و درگیری، مسئولان و مردم را در مقابل هم قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در سال 89 برخی از فتنه گران پیغام دادند که فشار اقتصادی را بر مردم ایران تحمیل کنند و پس از آن شاهد صدور قطعنامه‌ها علیه ایران شدیم.

زاکانی با اشاره به اینکه فشار اقتصادی علیه ایران بر مردم بسیار سخت است گفت: مردم با وجود فشارها مدافع نظام خود هستند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند مجلس خبرگان را مورد هجمه قرار دهند و رهبری شورایی را مطرح می‌کنند افزود: طعم تجربه انتخاب آیت‌الله منتظری در اوایل انقلاب و انتخاب بازرگان و بنی صدر را همگان چشیده‌اند.

نماینده مردم تهران در مجلس یکی از راه‌های نفوذ را ارسال افراد ناصالح و رد صلاحیت شده در مسیر افزایش ثبت نام کنندگان دانست و گفت: آنها می‌خواهند با این کار از صلاحیت و دقت نظر شورای نگهبان کاسته شود.

وی در ادامه نفوذ را یکی از راه‌های مبارزه آمریکا با ایران دانست و بیان کرد: بسیاری از افراد ریزشی انقلاب به دنبال هموار کردن مسیر نفوذ دشمن هستند.

زاکانی بدترین ریزش را در افراد انقلابی دانست و گفت: آنها نمی‌خواهند تابلو و انگ ریزشی را تقبل کنند و گاه با شعار‌های خیرخواهانه راه نفوذ دشمن را هموار می‌کنند.

وی نقش امام و رهبری در تبیین اهداف دشمنان و روشن کردن توطئه‌ها را با اهمیت دانست و گفت: برخی‌ها در صدد آن هستند که نقش و جایگاه رهبری را کمرنگ کنند.

زاکانی مبارزه با اشرافی‌گری را از فرمایشات مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: ایشان حمایت از مستضعفین و مبارزه با فساد و تبعیض را در دستور کار مسئولین قرار دادند.

انتهای پیام/2258/م40/ض1002


ارسال نظرات