آتش زدن توسط افراد سودجو و فرصت طلب با هدف بر هم زدن روابط دیپلماسی ایران و عربستان صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۱۸۱۵۳
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر به نقل از مشکین رسا، رسول بهرامی کارشناس مسائل سیاسی  طی گفتگویی گفت: با توجه به جریانات اخیر و اقدامات ناجوانمردانه در به شهادت رساندن آیت الله نمرباقر المنر رهبر شیعیان عربستان که موجب خشم و انزجار مسلمانان جهان گردید و سکوت نکبت بار مدعیان حقوق بشر جنایات آل سعود نفرت و انزجار مردم غیور ایران اسلامی از این اقدام شنیع با انجام تحصن در مقابل سفارت و کنسولگری عربستان اعتراض شیعیان را به این اقدامات ابراز کردند و در این میان معترضین خشمگین با آتش زدن سفارت عربستان در ایران نفرت خود را از آل سعود ابراز داشتند.

وی افزود: گر چه احتمال می‌رود این آتش زدن توسط افراد سودجو و فرصت طلب با هدف بر هم زدن روابط دیپلماسی ایران و عربستان صورت گرفته است و در این میان ریاست جمهور با پیامی اعتراض امیز نسبت به اعدام شیخ نمر اعتراض خود را به آتش زدن سفارت عربستان توسط افراد سود جو و فرصت طلب اعلام کردند.

وی ادامه داد: به نظر می رسد اعتراض رئیس جمهور به اعدام آیت الله شیخ نمر همراه با ابراز ناراحتی از آتش سوزی سفارت عربستان، بیش از شهادت شیخ نمر به آتش سوزی سفارت عربستان معترض شده است که این اقدام در جای خود بهتر است اما بیان دو پیام در قالب یک متن مورد اتهام زنی به آنچه که افراطیون می‌نامند نموده است.

بهرامی با بیان اینکه ملت ایران با حضور در راهپیمایی بعد از نماز جمعه نفرت و انجزجار خود را در سراسر کشور به رژیم آل سعود در خصوص به شهادت رساندن شیخ نمر اعلام کردند.

وی ادامه داد: ملت ایران هیچ گونه وابستگی به دولت عربستان ندارند که با قطع رابطه این کشور را با بحران مواجه سازند و هر گونه اقدامی علیه این کشور قطعاً از طرف دولت مردان پاسخ داده خواهد شد.

ارسال نظرات