در حال حاضر بیش از 50 واحد تولیدی پنیر به شکل سنتی فعالیت کرده و محصولات آن به سایر شهرهای خارج از استان حمل و با برند شهرهای دیگر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۳۱
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهدی احمدی در جلسه بررسی مسائل و مشکلات ناحیه صنعتی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: واگذاری زمین برای احداث و راه‌اندازی واحدهای صنعتی و صنایع تبدیلی با شرایط ویژه در ناحیه صنعتی پارس‌آباد و روستاهای تابعه این شهرستان انجام می‌شود.

وی با تشریح موقعیت خاص و ویژه مرزی و قطب کشاورزی و دامپروری شهرستان پارس‌آباد و جایگاه ویژه آن در استان و کشور بیان کرد: در حال حاضر بیش از 50 واحد تولیدی پنیر به شکل سنتی فعالیت کرده و محصولات آن به سایر شهرهای خارج از استان حمل و با برند شهرهای دیگر توزیع می‌شود.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: تولید شیر روزانه حدود 500 تن در دامپروری‌های صنعتی و سنتی در مراکز دولتی و بخش خصوصی این شهرستان، سرمایه‌گذاری بخش‌های تعاونی و روستائیان در قالب توسعه روستایی و ساماندهی تولیدکنندگان پنیر در این شهرستان ضروری است.

احمدی با بیان اینکه مهمترین موضوع در سرمایه‌گذاری سرمایه است، افزود: سرمایه‌گذارانی که قصد ایجاد واحدهای تولیدی دارند از تسهیلات ویژه‌ای از نظر واگذاری زمین و اعتبار مورد نیاز برای احداث که در نظر گرفته شده است، بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد مهمترین اولویت‌های سرمایه‌گذاری در شهرستان را خوشه‌های لبنیات، پلاستیک، فرش، آبزی‌پروری و بسته‌بندی انواع محصولات کشاورزی و دامی برشمرد و تصریح کرد: باید در این زمینه بتوانیم با اقدامات حمایتی شاهد توسعه فعالیت‌ها در سطح شهرستان باشیم.

ارسال نظرات