کد خبر: ۸۶۱۸۲۳۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور گفت: آل سعود به عنوان سر خط راهبردهای شوم یک مثلث مرموز یعنی آمریکا،انگلیس و صهیونیست عمل می کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده در مراسم چهلمین روز شهادت مجید یونسیان از شهدای فاجعه منا و شهدای مدافع حرم و شهید باقر النمر در مسجد و حسینیه اعظم مدرسه قلعه شاهرود در سخنانی با اشاره به آیه شریفه که به مهاجر الی الله اشاره دارد اظهار کرد: این جلسه ویژگی خاصی دارد، شهدایی که به نحوی دامنه عاشورا را نشان می دهند که چگونه رو به گسترش است و امیدواریم هر چه زودتر این دامنه همه عالم و گیتی را فراگیرد.

وی افزود: کل ارضٍ کربلا و کل یوم عاشورا یعنی این که عاشورای حسینی پیشنیاز نهضت مهدوی است و امیدواریم زنده باشیم و فرج و ظهور ایشان را درک و در رکاب عزیز زهرا(س) ،خاتم الاوصیا همه قابل باشیم و نوکری کنیم و ایثار جان کنیم.

مسئول سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور خاطر نشان کرد: از خدا می خواهیم به برکت شهدای عزیزمان زمینه قیام آخر، فریاد آخر و آخرین دولت را دولت مهدوی فراهم کند و بشریت تحت ولای حاکمیت عدل او، مزه شیرین امنیت و آرامش و عدالت و پاکی و معنویت را بچشد.

وی تصریح کرد: در فاجعه تاسف بار منا رد پای صهیونیست یهود در این حادثه مشاهده می کنیم و امروز نیز شهادت عالم وارسته و مظلوم و انقلابی درس خوانده مکتب امام بزرگوار النمر باقر النمر را شاهد هستیم که تمام این شهدا خارج از مرزهای ایران و به نحوی در اوج مظلومیت به آرزوی خود رسیدند و از خدا می خواهیم پایان عمر ما هم مرگ سرخ باشد و اینها ثابت کردند باب شهادت باز است.

علیزاده با بیان اینکه 3/2 عزیزانی که در فاجعه منا به شهادت رسیدند در کانتینرها دعوت حق را لبیک گفتند بیان کرد: افتخار شهید یونسیان این بود که همراه یک جانباز در این مراسم خدمت می کرد که پدرش نیز بود و هر کدام از اینها سعادت و افتخاری است و به فرموده رهبری نباید بگذاریم این حادثه تخل و حیرت انگیز فراموش شود.

وی با بیان اینکه امام راحل نیز در جمعه خونین مکه در پیامی با شدن بیشتر فرمودند که ما اگر از اسرائیل بگذریم از حجاز نخواهیم گذشت و حادثه منا بسیار دردناک تر از حوادث دیگر است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: این شهید بزرگوار دغدغه شهدا داشت و اکنون در جوار شهداست که بعد از دو ماه مفقود بودن جناز وی شناسایی و در آغوش شهدا جای گرفت و تا بود دغدغه ارزش ها و آرمان ها و یک بسیجی و هیئتی ناب بود و بسیج دانشجویی خاطرات او را در سینه دارد و در دفتر خاطراتش ثبت است و این بزرگوار دغدغه فعالیت های فرهنگی و انقلابی در دانشگاه داشت چرا که دشمن این نقطه را هدف قرار داده و در دوره حیات سنگربان بود و پرشور در انقلاب و عرصه های مختلف بود و راهش پر رهروباد.

وی با اشاره به ابعاد مختلف حادثه منا گفت: این حادثه در ابعاد مختلف قابل بررسی است از حیث انسانی و حقوق بشر،کجایند مدعیان حقوق بشر که قریب به 9 هزار نفر تازه با پیگیری ملت و نظام اسلامی در باب تعیین تکلیف و فشارهایی که آمد کشورهای دیگر را راضی کردند ضیوف الرحمان همه ارزشمند هستند و شیعه و سنی ندارد و این 9 هزار نفر در حال عبادت و مناسک ویژه و در یک همایش سالانه که مسبوق به سابقه است با بی کفایتی آل سعود روبرو شد.

رئیس سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور با بیان اینکه امسال عربستان از 60 هزار نفر مامور هر ساله 20 هزار نفر نیرو تازه کار و جوان را برای مناسک حج بکارگیری کردند عنوان کرد: قطعاً این برنامه عمدی بوده و توجیه کردند که حتی نیروها دخالت نکنند و یا اگر دخالت کردند نمک به زخم بپاشند.

وی افزود: مدعیان حقوق بشر کجایند در جریان فتنه 88 از دماغ یکی خون آمد داد و بیداد راه انداختند اینجا کجا بودند مگر اینها انسان نبودند!؟ پرونده ها در این باب شکل گرفته اما کدام دادگاه این پرونده ها را رسیدگی کند مرجع رسیدگی در جهان کیست؟

علیزاده با اشاره به موضوع امنیتی این حادثه بیان کرد: باور کنید مواردی در این حادثه است که اگر صادقانه پرداخته شود به راحتی اثبات ردپای اجانب و صهیونیست در این حادثه مشخص می شود،یک عنصر حکومت در حج حاضر می شود راهها را می بندند چه اتفاقی می افتد و عده ای را دستگیر می کنند بعد هم اجساد را تحویل می دهند که اینها در حادثه از بین رفته و باید اهلش وارد شود.

وی با اشاره به بُعد شرعی و دینی واقعه ادامه داد: از منظر هر مذهب و فرقه اسلامی که نگاه کنیم هر چه انسان عبادت مردم را به هم زدن در هاله ای از ابهام که آنهایی مه شهید شده اند و عده ای که تحت تاثیر واقعه قرار گرفته و عبادت مردم خراب شد و وقت آن است که علما و اندیشمندان جهان اسلام فکری برای حج کنند و اجتماع نمایند،حج متعلق به اسلام است و آن حکومت بی لیاقت آل سعود باید فکری برایش شود و جلساتی گذاشت و طرحی نو درانداخت برای اداره سالانه عبادی حج.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به مدیریت حج گفت: آنها به گفته خود تجهیزات و امکانات پیشرفته ای را در مناسک حج برقرار کرده بودند که همه چیز را کنترل کنند اما چه شد؟ تمام اینها را جمع کردند تا دستشان رو نشود و دست های پشت پرده برای بشریت رو نشود.

وی تاکید کرد: عربستان و آل سعود به عنوان سر خط راهبردهای شوم یک مثلث مرموز یعنی آمریکا،انگلیس و صهیونیست عمل می کند، بحث ددمنشی یک رژیم نیست فقط منا هم نیست قبل از آن سقوط جرثقیل را داشتیم اگر روی کعبه می افتاد چه می شد،این حاکمیت لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارند.

علیزاده افزود: بحث جنایات در یمن و جاهای دیگر در منطقه مستقیماً عربستان دخالت دارد در عراق و سوریه و داعش و تکفیری ها را کجا پرورش می دهند و مبنای فکری آنها سر از کجا درمی آورد در نیجریه، هستند ائمه جماعات و مولوی ها که مستقیماً از عربستان در نیجریه حقوق گرفته و وهابیت را تبلیغ می کنند.

وی با بیان اینکه فرمان اصلی در دست آمریکاست عنوان کرد: برای خیلی سوال بود بعد از شهادت شیخ نمر باقر النمر رهبر انقلاب در دیدار ائمه جمعه اصلاً اشاره نکردند البته در درس خارج فقه خود اشاره کردند علت این است که آل سعود نیست طرف آمریکاست او کدخداست و باید او را هدف قرار داد با یک راهبرد شومی وارد منطقه شده و نقشه ها دارند.

رئیس سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور تاکید کرد: آمریکا هدف اصلیش جلوگیری از به قدرت رسیدن اسلام در عرصه بین المللی است ،کدام اسلام، کانونش ایران است،منادی وحدت است،فاتحه همه طمع ها و نقشه های شوم آنها را خوانده است، اسلام ناب، وگرنه اسلام آمریکایی را آنها حمایت و مدافع هستند.

وی افزود: آنها دنبال به فرسایش کشیدن ایران هستند و انرژی را در سوریه و عراق و یمن بگیرند و ایران را به خیال خام خود کم کم آماده ضربه نهایی برای از کار انداختن ایران اسلامی هستند ولی زهی خیال باطل اگر در ایران 30،40 میلیون نیروی جوان آماده داریم هر کدامشان یک قاسم سلیمانی هستند.

علیزاده ادامه داد: آنها می خواهند جبهه مقاومت و بیداری اسلامی را فَشَل کنند و امنیت اسرائیل را تامین کنند که ایجاد کردند جهان اسلام را ناامن کنند و موجودی مخوف ساختند که قُلدُر منطقهو کشورهای اسلامی را مدیریت کنند.

وی با اشاره به اسلام هراسی،شیعه هراسی و ایران هراسی در فضای بین المللی خاطر نشان کرد: جلوه این اسلام در خشونت،وحشت،رعب تداعی شود و جریان تکفیر و داعش را تولید کردند و با مدیریت محوریت عربستان و ترکیه خلافت اسلامی را برپا کند با جریان موازی!

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: با محوریت و مدیریت نوکری آل سعود جریان مسلمان کشی در منطقه همراه افتاد در سرزمین های اسلامی و با هزینه و بودجه کشورهای اسلامی چه بهتر برای آمریکا و اسرائیل درد اینجاست با هزینه و در سرزمین اسلام و با دست خودشان ریشه اسلام را بزنید.

وی بیان کرد: بی بصیرتی،نابخردی و نفهمی چه می کند سرنخ دست آمریکا و انگلیس و اسرائیل است و نخسه را در جهان اسلام دنبال می کنند و عمیق تر اینکه برای ایران نیز نسخه پیش بینی کرده اند و حربه نفوذ به بدنه کشورهای اسلامی نه ملت ها بلکه دولت هایشان را پیشه خود کردند.

علیزاده با بیان اینکه امروز سران آل سعود عربستان آدم خودشان نیستند و آدم آمریکا هستند افزود: زدن سفارت خانه ما در صنعا به دستور آمریکا انجام شد انتظار داریم دستگاه دیپلماسی ایران کوتاه نیاید و آنچه در مشهد و تهران رخ داد مشکوک است چرا که هنوز اتفاقی نیفتاده بود سفارت عربستان آتش گرفته بوده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی برخود فرض می داند و برای ما فرق نمی کند و دیپلمات های کشورها در داخل کشور ما مهمان هستند و ما ایرانی ها به مهمان نوازی مشهور هستیم و افراد سرخود تنبیه و مجازات می شوند و بخورد با آنها جدی است اما باید بدانند نتیجه اقدامات عربستان جز اضمحلال خودشان خواهد بود.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور عنوان کرد: حجاج ما مکه نروند و پول از ما بدانجا نرسد می خواهند چه کنند ،احمق تر از خود آل سعود برخی کشورها نیز همراه شدند و سفارت خود را تعطیل کردند یا سفارت ما را تعطیل نمودند نتیجه این اقدامات را خواهند دید.

وی تاکید کرد: باید همچنان با مقاومت ،ایستادگی،مجاهدت در عرصه مبارزه پیش رفت و نشانه های آخر خط بودن جریان استکبار معلوم است و به فضل خدا در سوریه مقاومت کاری کرده کارستان و در عراق هم همینطور.

علیزاده ادامه داد: الرمادی را با خاک یکسان کردند و جریان مقاومت آزاد کرد و مقاومت در عراق و سوریه آبادی ها را با کمترین صدمه آزاد کرد که این کارکرد مقاومت است که آبادانی باشد و مردم سریع به خانه و کار و تحصیل خود بازگردند.

وی با اشاره به نیجریه و غوغای اسلام در این کشور خاطر نشان کرد: اسلام ناب در یمن غوغاست و کوبنده پیش می رود و به موشک هایی دست یافته که مراکز مهم نظامی عربستان را هدف قرار می دهد.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تاکید کرد: قدرت اسلام قابل مهار نیست بکُشید ما را امت ما زنده تر خواهد شد؛ نفوذ در پازلی که دشمن طراحی کرده دیده شده است که با توجه به تناسب اوضاع داخلی طراحی کردند که رهبری در این مدت قریب به 70 بار بر نفوذ تاکید کردند.

وی افزود: شوخی نیست آنها کینه ها از فتنه 88 به دل گرفته اند و مگر آرام گرفته اند تا از حبس خارج شوند که مسئولیت آن با شورای امنیت ملی است که البته رایزنی کرده اند که سران فتنه گفته اند ما به راه خودمان ادامه خواهیم داد.

علیزاده با بیان اینکه دشمنان ما گرگ صفت هستند اظهار کرد: مگر می شود با گرگ مذاکره کرد و گفت و گوی تمدن ها براه انداخت او گرگ است و کارش را انجام می دهد و ما باید از داشته هایمان خوب صیانت کنیم، دشمن آرزویش غفلت ماست.

وی تصریح کرد: به آمریکا چه مربوطه که در امور داخلی ما که انتخابات است دخالت می کند،آنها در انتخابات گذشته مردم را نهی می کردند از حضور در انتخابات اما این دوره تلاش می کنند حضور حداکثری مردم باشد این بدان معناست که فتنه ای دیگر در راه است و باید مراقب باشیم.

رئیس سابق بسیج طلاب و روحانیون کشور افزود: باید حول محور آرمان ها و ارزش های انقلاب منسجم و متحد بمانیم، بحث اصول و بحث انقلاب است، انقلاب و ضد انقلاب مطرح است،همراه ولایت و امام و رهبری و ارزش ها و ولایت فقیه بودن انقلابی است و در مقابل صف ضد انقلاب است که در این مسیر و مدار در گردش هستند و باید مراقب بود در صف انقلاب باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها