بسیجیان و مردم همیشه در صحنه رودبار در اعتراض به اعدام رهبر شیعیان عربستان به دست رژیم آل سعود،بعداز اقامه نماز جمعه راهپیمایی و این اقدام را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۴۴
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: مردم ولایتمدار شهرستان رودبارجنوب پس از اقامه نماز جمعه در محکومیت به اعدام رهبر برجسته شیعیان عربستان آیت‌الله شیخ نمر به دست ناپاک رژیم منفورآل سعود، با انجام راهپیمایی اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از آل سعود و اعدام نا بحق شیخ نمر اعلام کرده و ” مرگ آل سعود ” را فریاد زنند.

یکی از بسیجیان رودباری شرکت کننده در این راهپیمایی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد ومحلات گفت: شیخ باقرالنمر نه سلاح به دست گرفته بود و نه اینکه جرمی انجام داده بود،او فقط به جرم عدالت خواهی توسط رژیم سعودی به شکل بسیار مظلومانه‌ای به شهادت رسید.

وی ادامه داد: هر روز و با گذر زمان حق‌پرستان در برابر کفار قربانی می‌دهند،انشالله خون شهید نمر و دیگر شهدای مظلوم به زودی دودمان آل سعود را به باد خواهد داد.

نمازگزاران رودباری برای محکومیت جنایات آل‌سعود در منطقه و محکومیت اقدام جنون‌آمیز این رژیم سفاک در اعدام عالم مومن و مجتهد، آیت‌ا… شیخ نمر از مسجد ابوالفضل(ع) راهپیمایی خود را آغاز کرده و با تجمع نماز گزاران در میدان کشاورز به پایان رسید.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات