مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی:
سناریوی فتنه در کشور با بازیگری برخی جریانات افراطی به روی پرده رفت.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۶۲
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام توحيدي، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمی گفت: سناریوی فتنه در کشور با بازیگری برخی جریانات افراطی به روی پرده رفت.
مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه صبح امروز با شرکت گسترده اقشار مختلف مردم، مسئولان نظامی و انتظامی، روحانیون، مسئولان گرمی و خانواده های معظم شهدا و ایثارگر در مسجد صاحب الزمان گرمی برگزار شد.

حجت الاسلام توحيدي حماسه خود جوش و مردمي 9دي را از آن جهت كه با انگيزه ديني و الهي و رشادتهاي دين مدارانه مردم بوجود امد است روز يوم الله عنوان كرد وگفت: صبر و تحمل مردم بصير و آگاه به زمان، در فتنه 88 با اهانت به ولايت فقيه، آرمانهاي انقلاب اسلامي، حضرت امام(ره) و بالاتر از همه اهانت به ساحت مقدس حضرت اباعبدالحسين (ع) لبريز شد و بدنبال آن حماسه 9دي كه نشانه بصيرت و اگاهي ملت ايران بود بوجود آمد.

وي افزود: حماسه 9 دي توسط مردم بصير وبا عنايت و قدرت الهي، به بركت روح ولايت و به احترام خون پاك اباعبدالحسين(ع) بوجود آمد.

توحیدی با بیان اینکه فتنه 88 نه یک حادثه بلکه یک فتنه از پیش طراحی شده كه استکبار جهانی وقتی بسترهای لازم برای دخالت در انتخابات را در کشور فراهم دیدند در صدد راه اندازی کودتای مخملی شدند و سناریوی فتنه در کشور با بازیگری برخی جریانات افراطی اصلاحات به روی پرده رفت.

ارسال نظرات