خبرهای داغ:
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر قزوین:
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین، برنامه‌های 20 گانه این کمیته در ایام بزرگداشت دهه‌فجر اعلام کرد.
کد خبر: ۸۶۱۸۲۷۵
|
۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در جلسه کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان که در سالن جلسات بنیاد برگزار شد، با اشاره به شهادت مظلومانه شیخ نمر باقرالنمر توسط رژیم آل‌سعود، گفت: امیدواریم خون به ناحق ریخته این شهید بزرگوار و یارانش آغازی برای نابودی کامل امت جنایتکار عربستان باشد.

وی با بیان اینکه اجداد حاکمان عربستان سعودی از گروه‌های یهودی و وهابیت است، افزود: این حاکمان به ظاهر اسلام را پذیرفتند و اکنون با حمایت‌های سران استکبار، هر جنایتی را در سطح جهان انجام می‌دهند.
رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین افزود: امیدواریم شیعیان جهان با وحدت و یکپارچگی در مبارزه با گروه‌های تروریستی و حاکمان ظالم عربستان، شر این حکام ظالم را از سرزمین وحی رفع کنند و مسلمانان شاهد حکومت واقعی اسلام در سراسر جهان باشند.

حقایق‌پور با اشاره به اینکه به مناسبت دهه‌فجر سال جاری، کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی استان قزوین اجرای 91 برنامه را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: این برنامه‌ها بایستی با توجه به رویدادهای جدید که در عربستان رخ داده؛ در جهان، باشکوه‌تر برگزار شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: برنامه‌های کمیته ایثارگران ستاد دهه‌فجر انقلاب اسلامی قزوین در ایام دهه‌فجر باید با مشارکت دستگاه‌های اجرایی با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های استان با دقت و اهتمام بیشتری انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برخی از برنامه‌های ایام دهه‌فجر درون سازمانی است که توسط هر یک از دستگاه‌های اجرایی اجرا می‌شود، گفت: 20 برنامه نیز با مشارکت همه دستگاه‌ها در سراسر استان قزوین برپا می‌شود.

وی گفت: رژه موتوری نیروهای مسلح استان به مقصد گلزار شهدای قزوین، برگزاری مراسم گلباران محل ورود حضرت امام به میهن در گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب، گردهمایی زندانیان سیاسی قبل از انقلاب و دیدار با امام جمعه و استاندار قزوین، حضور گروه موزیک لشگر در 10 محله‌ی قزوین طی ده روز و اجرای30 دقیقه سرودهای انقلابی، غبارروبی و گلباران گلزارهای شهدای سراسر استان از جمله برنامه‌های 20 گانه دهه‌فجر است.

حقایق‌پور افزود: طراحی و چاپ پوستر شهدای انقلاب قزوین، برگزاری یادواره شهدای انقلاب و بهمن ماه قزوین، آماده‌سازی گلزار شهدا جهت مراسم پایانی راهپیمایی 22 بهمن و برپایی نماز جماعت ظهر، تهیه و اجرای تئاتر خیابانی انقلاب 57 و اجرا در اماکن عمومی طی 10 روز، حضور زندانیان سیاسی قبل از انقلاب در نمازهای جمعه و بیان خاطره قبل از خطبه‌ها و برپایی نمایشگاه قزوین 57 در خیابان شهدا از دیگر این برنامه‌هاست.

وی برگزاری همایش هم اندیشی دانشجویان با عنوان ریشه‌های انقلاب، همراه با پرسش و پاسخ، برگزاری مسابقه‌ی پاسخ جوانان ایران به پیام  مقام معظم رهبری خطاب به جوانان غرب، رونمایی از سه کتاب داستان، خاطره و شعر، برگزاری همایش یادیاران، تجلیل از رزمندگان جمعیت حافظ وحدت قزوین، انتشار مجله‌ی سوره ویژه رزمندگان جهادگر استان قزوین و نواختن زنگ انقلاب توسط ایثارگران را از برنامه‌های دیگر این ایام برشمرد.

در ادامه این جلسه هر یک از اعضای کمیته ایثارگران دهه‌فجر، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای بهتر و باشکوه‌تر برنامه‌ها ارائه کرده و در پایان، برگزاری برنامه‌های 20 گانه دهه‌فجر را مصوب کردند

1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها